S1 přesně nevykřikuje o pověřeních o výkonu od střech. Ve skutečnosti, kromě výstražných čtyř výfuků na zadní straně, je málo, aby to bylo označeno standardním A1. Existuje však několik stylingových vylepšení, jako jsou například 17palcová kola na zakázku a LED zadní světla, samozřejmě, pokud chcete jít ven všude, můžete použít lak Vegas Yellow nebo Sepang Blue. Je pod kapotou, kde S1 rozpráví. Je poháněn motorem 2.0 TFSI s výkonem 231 koní a v autě váží jen 1315 kg, což znamená rychlý výkon. Zrychlení z 0-62 km / h trvá pouhých 5,8 sekund (částečně více ve verzi Sportback), přestože S1 nevidí na předním konci trochu světla. Neexistují žádné problémy s trakcí, i když díky pohonu quattro s pohonem všech kol a elektronickému diferenciálu. Model S1 se nikdy neotáčí a je skvělý z pomalého rohu a zrychluje se bez povšimnutí. Ve vysokých rychlostních zatáčkách je stejně působivý, s dobrou stabilitou a spoustou důvěryhodnosti. S1 je tak dobrý, že je snadné si myslet, že je to větší auto podobné vozidlu S3. Ale jízda brzy vám připomene, že se jedná o malé auto s kratším rozvorem. Je to skákací, dokonce i ve svém nejpohodlnějším nastavení, zatímco pokud změníte nastavení pomocí systému Audi drive select na nejdynamičtější nastavení, není to příjemné na ničím jiném než dokonale hladkém asfaltu. To ovšem neznamená, že S1 je dobré na dálnici. Na rozdíl od mnoha horkých poklopů to není bzučivé nebo hlučné v rychlosti, pomáhal dlouhý šestý převodový stupeň a hodně točivého momentu s 370Nm. Vzhledem k tomu, že Audi má s sebou spřízněnost, která dodává výkonným vozům S tronic automatické převodovky, je dobré vidět, že model S1 přichází pouze s manuální převodovkou. Šestistupňová převodovka má krátký posun a krásné pozitivní změny.
80%