Po spuštění modelu A1 v roce 2010 nebylo překvapením, že se brzy po něm objeví výkonová verze nejmenšího modelu Audi. Ale to, co přišlo překvapením, je, jak moc Audi dala S1. Zatímco podobný Polo GTI má 1.4 turbodmychadlo, Audi vybavil mnohem výkonnější benzín 2.0 TFSI v S1. S mohutným výkonem 231PS se může pochlubit ještě větší výkon než Volkswagen Golf GTI a rychlost jízdy jen 5,8 sekundy. I přes to, že je poměrně ekonomické s oficiální postavou 40,3 m, přestože pokud jste těžká s pravou nohou, budete velmi nepravděpodobné, že byste viděli někde blízko. Dalším překvapením bylo přidání quattro pohon všech kol. Původně byl A1 považován za příliš malý na to, aby vyhověl systému quattro, ačkoli to přichází s poměrně přírůstkem hmotnosti - S1 přichází o 125kg více než A1 2.0 TDI. Nicméně systém quattro má velký rozdíl s mnohem lepší trakcí, zejména z pomalých rohů. Ze stálého pohledu může S1 cítit trochu světla na přední straně při ploché akceleraci, ale poklop se sám vyměňuje, pokud jde o akceleraci v převodovce díky kroutícímu momentu 370Nm. To znamená, že S1 je na dálnici velmi doma bez obvyklého hluku, který doprovází horký poklop při vyšších rychlostech. Pouze skákací jízda to nechá. Samozřejmě, že model S1 je skutečně navržen pro zkroucení silnic a tady vyniká. Pozastavení bylo změněno spolu s řízením, aby bylo možné reagovat lépe. Výsledkem je pevné otočení do rohů a skvělá trakce z nich, zatímco díky tuhějšímu zavěšení je malá tělesná role. Několik horkých poklopů se tato velikost cítí jako složená. Je to mnohem více dospělé než vaše horkovzdušná poklop, ale zatímco S1 se cítí velmi sofistikovaný, postrádá tento pocit radosti v levnějších hatchbacků. Nechápejte nás špatně - to je velmi schopný a impozantně rychlý poklop - ale nemá zcela x-faktor. Audi S1 Sportback Road Test
80%