Zatímco Audi vyrábí rychlé modely S4 nedávno, nebyl RS4 od modelu druhé generace, který byl zbožňován a který byl v roce 2008 propuštěn. Audi říká, že nový RS4 bude výhradně dostupný jako Avant, protože RS5 je nahrazením saloon model Vysoká výkonnost nového modelu A4 je poháněna motorem V8 o objemu 4,2 litru, který vyvíjí 450 koní. Jedná se o stejný motor V8 jako RS5 a ručně vyrobená jednotka s vysokými otáčkami vyvíjí 430Nm, což jí dává čas jen 4,7 sekundy. To je o něco rychlejší než sedan BMW M3, který to dokáže za 4,9 sekundy. Ale tam, kde RS4 skutečně nabývá, je BMW s pohonem quattro čtyřkolky, což znamená vynikající trakci, zejména v mokrém. K dispozici je také vyspělý středový diferenciál, který může měnit dodávku síly mezi přední a zadní nápravou až o 85 procent směrem k zadním kolům. To funguje se systémem točivého vektoru, který může zabrzdit vnitřní kolo v rohu, aby zastavil ztrátu trakce a zatáčení bylo ostřejší. Sportovní diferenciál, který aktivně rozděluje výkon mezi zadní kola, je volitelně k dispozici. Vzhledem k tomu, že má sílu, RS4 není tak žíznivá, jak byste mohli očekávat s průměrnou nárokovanou ekonomikou 25,7 mil. Stejně jako RS5 neexistuje žádná manuální převodovka, místo toho je dodávána se sedmistupňovou automatickou dvojitou spojkou S tronic s volanty na volantu umístěnými na volantu. Také získává funkci Launch Control, která řídí spojku pro optimální zrychlení mimo klid. Značka RS4 je označena ze standardního formátu A4 a má rozvětvené oblouky kol, střešní spojler, chunkierové nárazníky a plástovou mřížku. Na zadní straně jsou velké oválné dvojité výfukové potrubí a hliníkový ozdobný difuzér. K dispozici jsou osm barvových barev včetně dvou speciálních barev krystalových efektů, Panther Black a Prism Silver. Test Road Audi RS4 2012
80%