Zpočátku měl RS3 367PS a 465Nm točivého momentu, ale od roku 2017 se tato čísla dostala až na 400PS a 480Nm - a navíc byl přidán salonový karosářský styl. Maximální rychlost je omezena na 155 mil / hod., Ale pokud máte velmi dlouhou soukromou silnici nebo místní Autobahn, můžete ji chtít oddělit na 174 mil za hodinu - samozřejmě za příplatek. Zrychlení z 0-62 km / h trvá 4,1 sekundy a pokud chcete dosáhnout toho, že při každém odtáhnutí budete mít systém řízení startu. Převodovka je sedmistupňová S tronic a je velmi dobrá, zajišťuje plynulý posun při jemném jízdě a rychle se mění, když chcete zvednout rychlost. Můžete jej také přepnout a používat ruční pádla na kolečku. A protože je to RS model, je zde pohon všech kol čtyřkolky quattro. Je to trvalý systém, který se automaticky přizpůsobuje situaci, a posílá jízdu na kola, které ji mohou co nejlépe využít. V dynamickém režimu pohonu je na zadních kolech posíleno více energie, čímž je vozidlo skvěle vyváženo v zákrutách a současně udržuje věci v bezpečí a předvídatelné. Výsledkem je auto, které se cítí schopné i při vážně špatném počasí. Přilnavost je obrovská na špatných površích a mastných nebo namočených mokrých silnicích. Při zatáčení je sotva nějaká role - auto jde jednoduše tam, kam to ukazujete. Jediný nezletilý, který se nechal zažít v jízdě, je mírně necitlivé řízení, které by mohlo působit s větší váhu a zpětnou vazbou. Neexistují žádné stížnosti na motor. Pětivalcový 2,5-litrový zvuk je fantastický a má široký točivý moment a výkon, takže se zuřivě zrychluje bez ohledu na zvolený převodový stupeň - a samotná převodovka se okamžitě změní, pokud to opravdu potřebujete. Je smutné, že skvělý výkon a zvuk jsou v rozporu s ekonomikou, která je ve skutečnosti oficiálně 33,6 megapixelů a podstatně méně než 30 mil. K dispozici jsou komfortní, automatické, dynamické a individuální jízdní režimy, z nichž lze vybírat z reakce na škrtící klapku a převodovku, hmotnost řízení a systém quattro. Mohou také měnit tuhost závěsu, pokud vyberete volitelnou adaptivní tlumiče - a s individuálním režimem můžete nastavit věci tak, jak se vám líbí. Nebudete chtít pojedete rychle po B-silnicích po celou dobu, samozřejmě - ale příjemně se RS3 usadí do pohodlného a uvolněného dálničního křižníku, zatímco jeho kompaktní velikost znamená, že pracuje ve městě. Je to docela podceňované - tak by nemělo přitahovat příliš mnoho nežádoucí pozornosti.
80%