S neomezeným točivým momentem 400 koní, 480 Nm, nádherným pětiválcovým soundtrackem a neuvěřitelnou úrovní trakce díky systému quattro pohonu všech kol, je Audi RS3 opravdu působivým výkonným vozem. Ale za cenu by to mělo být. Aktualizováno od poloviny roku 2017, RS3 je k dispozici jako pětidveřový Sportback a čtyřdveřový saloon, s výkonem a kroutícím momentem nad starším vozem. Sportback a saloon mají stejný motor o objemu 2,5 litru a převodovku S tronic, trvají 4,1 sekundy a dosahují stejné rychlosti rychlosti 155 km / h. Na silnici má pětvalcový motor široký točivý moment a výkon, zatímco systém pohonu všech kol Quattro poskytuje obrovskou trakci i na mokré, mastné cestě - takže je velmi snadné rychle zakrýt. V některých předchozích modelech RS tato vynikající schopnost znamenala, že jízdní zkušenost postrádala vkus a vzrušení - ale to zde není. Ve skutečnosti je to obrovská zábava, bez ohledu na počasí - jen mírně neklidné řízení umožňuje trochu omezit jízdu. Pokud však nemáte náladu na vysoký výkon, je RS3 stejně snadné jako normální model A3, díky působivému vylepšení a hladké automatické převodovce S tronic. Dokonce funguje i ve městě díky malým rozměrům. Je to stejně praktické jako ostatní A3 (nebo A3 saloon), plus je to stejně dobře vyrobené a plyšové, jak byste od Audi očekávali, s vysokou kvalitou materiálů a vynikajícím uchycením a dokončením. Je k dispozici s celou řadou moderních technologií, včetně standardních LED světlometů a Audi Virtual Cockpit, stejně jako Apple CarPlay a Android Auto. Pokud nejste příliš obtěžovaní v plyšových interiérech plastů nebo vítězství ve špičkovém závodě Top Trumps, Ford Focus RS poskytuje stejnou zábavu na všech kolech a vynikající výkon za mnohem méně peněz - i když je to jen "300". Ale tento slavný pětvalcový motor a typické Audi premium znamenalo, že RS3 má spoustu odvolání. Máte-li peníze. Audi RS3 2015 Road Test Audi RS3 400 Sedan 2017 Silniční test
80%