Otevřete dveře a povšimnete si jednoho z nejlepších interiérů luxusní třídy SUV. Nám se obzvláště líbí 12.3-palcová přístrojová deska Audi virtual cockpit, která je přímo převzatá z modelů Audi TT a R8. Audi se chlubí neskutečně dobrým zpracováním a technologickou pokrokovostí modelu Q7. Každé světlo, od světlometů až po ambientní osvícení v kabině, je vybaveno LED žárovkami a infotainment systém je také velice progresivní - disponuje novou funkcí, kdy mu můžete pokládat otázky stejně, jako to funguje se Siri u iPhone. Dokonce i klimatizace je velice pokroková, filtrovaný vzduch fouká do čtyř zón úzkým ventilačním páskem bez nepříjemného průvanu. Dodatečný 8,3-palcový monitor, který vystupuje z přístrojové desky, je uživatelsky přívětivý a systém MMI je intuitivnější než kdy předtím. Skvělé jsou také pruhové ventilační otvory, díky kterým je v interiéru příjemný vzduch, a to i v případě, že jsou obsazená všechna místa. Díky bohatému prostoru v interiéru je jízda je příjemnější než kdy dříve. Zapomeňte na stísněné podmínky starší verze tohoto vozu - společnost Audi vylepšila prostor pro ramena i hlavu v případě druhé řady sedadel a navíc usnadnila přístup do třetí řady. Navzdory tom, že se prostor pro hlavu žádného vylepšení nedočkal, dokáže usadit průměrně vysokého člověka, pokud je druhá řada posunutá dopředu. Třetí řada sedadel se také dá elektronicky snížit či vyvýšit, což znamená, že si nebudete muset lámat nehty, abyste si dopřáli více prostoru. Také je vůbec poprvé možné namontovat celkem šest dětských autosedaček s pomocí kotevních bodů Isofix. Audi Q7 si zachovává rozložení sedmi sedadel a kufr dosahuje kapacity 295 litrů s nejzadnějšími sedadly na svém místě a 770 litrů při jejich sklopení. Verze s pěti sedadly poskytuje 890 litrů místa nebo 2 075 litrů při sklopení zadních sedadel. Bezpečnostní funkce zahrnují asistenta pro jízdu v dopravní zácpě, který sám řídí, brzdí i akceleruje při rychlostech do 60 km / h a pro vyšší rychlosti je k dispozici asistent, jenž monitoruje mrtvé úhly při přejíždění mezi jízdními pruhy. Dále můžeme počítat s asistentem nočního vidění a samozřejmě také s prediktivním asistentem efektivity, který vám sdělí, kdy je vhodné snížit rychlost, abyste snížili spotřebu paliva.
100%