Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Audi

Recenze a test Audi A6 2004 - 2011

Recenze automobilů Recenze Audi Recenze Audi A6 2004 - 2011

80% Audi A6 2004 - 2011

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (18)

Řidičské dojmy

Při testování výkonných sedanů se nelze vyhnout porovnání s BMW Řady 5 a v tomto případě si při jízdě po náročných a zakroucených silnicích rozdílu opravdu všimnete. V základu má Audi A6 náhon na přední kola, což je protikladem BMW, které má náhon na zadní, což způsobuje, že A6 není tak stabilní při rychlejším výjezdu ze zatáček. Na druhou stranu je ale dostupný se systémem Quattro, tedy náhonem na všechna čtyři kola, který však BMW nenabízí, díky čemuž působí opravdu sebejistě, a to zejména na mokré vozovce. Podstatnějším problémem A6 je její řízení. Při parkování je vozidlo užitečně lehké a za jízdy se dostatečně zatíží, čímž získáte pocit kontroly, avšak v některých chvílích působí tak zvláštně uměle, takže si pak jízdu neužijete tak, jak byste si mohli přát. Nicméně díky hliníkové karoserii je tento vůz na svou velikost poměrně lehký a až překvapivě hbitý, díky čemuž pro něj rychlé změny směru nepředstavují žádný problém. Rozhodně se ale řídí dobře a vyniká zejména při cestování po dálnici, kde je tichý a uvolněný. Také poskytuje dobrou viditelnost a i když to není žádný malý hatchback, podélné parkování s ním zvládnete poměrně snadno. Jízda je u většiny modelů docela přívětivá, jelikož je spíše tužší. Nicméně u sportovnější verze S může být pro spoustu řidičů kvůli větším kolům a sportovnímu odpružení až příliš tuhá, takže musíte počítat s menší stabilitou na drsnějších, hrbolatých silnicích. Audi A6 si nejlépe rozumí s většími motory, z nichž nejlepším je rozhodně třílitrový diesel V6 TDI, který v základu přichází se systémem Quattro. Díky 174 kW a 450 Nm točivého momentu má skvělý záběr v nízkých otáčkách a obzvláště dobře funguje s volitelnou šestistupňovou automatickou převodovkou S Tronic. Rozhodně bychom jej ohodnotili jako nejlepší dostupnou variantu. Menší, dvoulitrový motor TDI se 104 kW k Audi A6 příliš nesedí, je totiž docela hlučný a nezdá se být tak dobře zpracovaný, na druhou stranu má rychlé reakce a překvapivě dobré tempo. Když však dosáhnete vyšších otáček, tak bývá docela hlučný a postrádá plynulost, kterou vám mohou nabídnout ostatní motory. Hospodárný ale je, produkuje 159 g emisí CO2 na kilometr a spotřebuje 6,1 l na 100 kilometrů. Při faceliftu z roku 2008 tento motor nahradilo nové dvoulitrové TDI, které bylo obrovským zlepšením. Na rozdíl od starších TDI PD motorů nese nová jednotka označení Common rail (takže ji většina lidí vidí jako TDI CR), což znamená, že je podstatně tišší a plynulejší a její dodávka výkonu se dá mnohem lépe předvídat. Se 127 kW je její výkon také slušný, čemuž dopomáhá spousta točivého momentu. Méně výkonná verze (se 101 kW) se zařadila do nabídky jakožto hospodárnější varianta. Nese označení 2.0 TDIe, její produkce emisí CO2 činí 139 g/km při spotřebě paliva 5,3 l/100 km a navzdory nižšímu výkonu se s ní jezdí dobře. Zrychlení během jízdy jí nedělá problém, ačkoliv vášnivým řidičům stačit nemusí. Na cestování městem a po dálnici je ale víc než dostačující. Když model Audi A6 vstoupil na trh, nabídka motorů zahrnovala benzín s objemem 2.4 litru a výkonem 132 kW, ten však v roce 2008 nahradil plynulejší motor 2.8 FSI se 164 kW. Nepůsobí vyloženě rychle, ale na klidnou jízdu je víc než dostačující. Pak tu byl také 3.2-litrový motor V6 se 191 kW, který ve stejném roce nahradila jednotka 3.0 T FSI s mechanicky poháněným kompresorem, který zajišťuje okamžitou akceleraci a úžasný zvuk motoru. Dosahuje výkonu 216 kW a maximálního točivého momentu 420 Nm.

Audi A6 2004 - 2011

Interiér

Sice nemá tak dramatický styl jako Jaguar XF, ale když dojde na kvalitu a uživatelskou přívětivost, pak se kabina A6 řadí mezi ty nejlepší na trhu. Vše působí opravdu pevně a odolně, což vám dokáže každý aspekt, od uklidňujícího zvuku dveří při zavírání, až po úhlednou středovou konzoli. Jde zkrátka o skvělou kombinaci stylového designu a účelnosti. Tak jako u všech vozů této třídy si můžete vybírat z široké nabídky materiálů a barevných provedení interiéru. Nejenže vám to umožní…

Pokračovat ve čtení interiéru

Audi A6 2004 - 2011

Recenze automobilu

Audi A6 je pěkné, dobře zpracované a pohodlné vozidlo s prvotřídní kabinou, a tak právem patří mezi ty nejlepší výkonné sedany na trhu. Možná nemá ten nejatraktivnější design, avšak právě neutrální vzhled je součástí elegantní image Audi A6. Uvnitř je velice povedený, kabina působí luxusně, je uživatelsky přívětivá a celkově vyvolává dojem kvalitního zpracování a odolnosti. Není žádným překvapením, že pohodlí a dobré zpracování patří mezi vlastnosti, které v případě Audi A6 opravdu vynikají.…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Audi A6 2004 - 2011
  • Audi A6 2004 - 2011
  • Audi A6 2004 - 2011
  • Audi A6 2004 - 2011
  • Audi A6 2004 - 2011
  • Audi A6 2004 - 2011
  • Audi A6 2004 - 2011
  • Audi A6 2004 - 2011
  • Audi A6 2004 - 2011
  • Audi A6 2004 - 2011
  • Audi A6 2004 - 2011
  • Audi A6 2004 - 2011
  • Audi A6 2004 - 2011
  • Audi A6 2004 - 2011
  • Audi A6 2004 - 2011
  • Audi A6 2004 - 2011
  • Audi A6 2004 - 2011
  • Audi A6 2004 - 2011

Závěrečné hodnocení

  • Starší motor 2.0 TDI PD nebyl zrovna dobře zpracovaný a měl různé problémy. Originálně vstoupil na trh jako čtyřmístný vůz, zadní řada sedadel však není moc prostorná.

  • Vysoce kvalitní a dobře zpracovaná kabina. Skvělé motory, které zahrnují i hospodárné diesely. Maximální, pětihvězdičkové hodnocení v nárazových testech. Luxusní image.

80%

Audi A6 na prodej

Audi A6 3.0TDI.Quattro.S.kn.Ex.stav

Audi A6 Kutná Hora 3.0, 171 kW, inz_nafta, sedan

  • Vyrobeno
    2008
  • Tachometr
    313 296 km
  • Cena
    169 000 Kč
Audi A6 3.0TDI 230KW QUATTRO, LED SVĚTLOMET

Audi A6 Praha 5 3.0, 230 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    2012
  • Tachometr
    143 000 km
  • Cena
    739 000 Kč
Audi A6 3.0TDI  QUATTRO S-TRONIC ,XENON,KŮŽ

Audi A6 Praha 5 3.0, 150 kW, inz_nafta, sedan

  • Vyrobeno
    2012
  • Tachometr
    237 000 km
  • Cena
    469 000 Kč
Audi A6 3.0TDI 230KW S-LINE QUATTRO, LED SV

Audi A6 Praha 5 2.7, 230 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    2014
  • Tachometr
    164 500 km
  • Cena
    949 000 Kč
Audi A6 3.0 TDI 180kW QUATTRO, XENON, KŮŽE,

Audi A6 Praha 5 3.0, 180 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    2012
  • Tachometr
    163 500 km
  • Cena
    570 000 Kč
Audi A6 3.0TDI QUATTRO S-TRONIC, XENON,KŮŽE

Audi A6 Praha 5 3.0, 180 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    2014
  • Tachometr
    76 000 km
  • Cena
    899 000 Kč
Audi A6 3.0TDI.QUATTRO.S.line

Audi A6 Kutná Hora 3.0, 176 kW, inz_nafta, sedan

  • Vyrobeno
    2011
  • Tachometr
    308 232 km
  • Cena
    260 000 Kč
Audi A6 3.0 -Biturbo, Hud, air,pan,

Audi A6 Pardubice 3.0, 235 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    2015
  • Tachometr
    144 900 km
  • Cena
    850 000 Kč
Audi A6 2.0 TD 103 KW

Audi A6 Jaroměř 2.0, 103 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    2008
  • Tachometr
    230 650 km
  • Cena
    125 000 Kč
Audi A6 2.4i V6 Avant multitronic 1.maj.SRN

Audi A6 Most 2.4, 130 kW, inz_benzin, kombi

  • Vyrobeno
    2005
  • Tachometr
    223 322 km
  • Cena
    139 000 Kč

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„Dobrý den, uvažuji o koupi rodinného vozu Ford Mondeo Combi, v benzinové verzi, 1,6 ecoboost, rok výroby cca 2011-2014 s nájezdem ideálně do 80 000 km. Ročně najedu cca 10000 km rovnoměrně město, mimoměsto, dálnice. Je to podle Vás dobrá volba? Jaké servisní náklady lze očekávat v příštích cca 50 tis. km. Děkuji. “

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2202 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1308 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 803 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 773 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 707 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 040 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Kia Cee´d

      Kia Cee´d od 4 440 Kč 1.5 GDi, 103 kW, benzín, hatchback

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2202
    • Škoda Fabia 1308
    • Volkswagen Golf 803
    • Volkswagen Passat 773
    • Škoda Superb 707
    • Ford Focus 548
    • Hyundai i30 402
    • Volkswagen Touran 384
    • Škoda Octavia III 334
    • Renault Mégane 330
    • Volkswagen Tiguan 326
    • BMW Řada 3 322
    • Ford Mondeo 319
    • Kia Cee´d 305
    • Opel Astra 301
    • Škoda Kodiaq 295
    • Ford Transit 284
    • Škoda Rapid 271
    • Škoda Karoq 267
    • Hyundai Tucson 235
    • BMW Řada 5 227
    • Peugeot 308 225
    • Audi A4 223
    • Škoda Scala 222

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7151
    • Volkswagen 3740
    • Ford 2432
    • Peugeot 1638
    • Renault 1376
    • Hyundai 1304
    • BMW 1124
    • Opel 1119
    • Citroën 1070
    • Mercedes-Benz 1014
    • Audi 971
    • Kia 824

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing