Sice nemá tak dramatický styl jako Jaguar XF, ale když dojde na kvalitu a uživatelskou přívětivost, pak se kabina A6 řadí mezi ty nejlepší na trhu. Vše působí opravdu pevně a odolně, což vám dokáže každý aspekt, od uklidňujícího zvuku dveří při zavírání, až po úhlednou středovou konzoli. Jde zkrátka o skvělou kombinaci stylového designu a účelnosti. Tak jako u všech vozů této třídy si můžete vybírat z široké nabídky materiálů a barevných provedení interiéru. Nejenže vám to umožní personalizaci kabiny A6, ale interiér tak získá zcela odlišný dojem - od tradičního dřeva a hnědé kůže, až po modernější lesklou černou s hliníkovými detaily. Ať už se ale rozhodnete pro cokoli, můžete počítat s naprosto prvotřídním zpracováním. Kabina tedy rozhodně vyvolává dojem luxusního vozu. Detaily jako elektrická parkovací brzda a barevná obrazovka zabudovaná přímo do palubní desky tento dojem ještě umocňují. K ovládání hlavních funkcí, jako například sterea a satelitní navigace (pokud se pro ni rozhodnete), slouží ovladač umístěný za řadící pákou - společnost Audi jej nazývá MMI (Multi Media Interface). Docela se podobá systému iDrive od BMW, manipuluje se s ním ale snadněji. Klimatizace se ovládá zvlášť a vyžaduje docela dost času, než si na ni zvyknete, jelikož není zrovna intuitivní. Až se s ní ale sžijete, bude pro vás nastavování teploty rychlou akcí. Modely po faceliftu z roku 2008 přicházejí s novou verzí systému MMI, s níž se díky joysticku pracuje mnohem snadněji, a také s volitelným pevným diskem, na který si můžete uložit až 40 GB hudby. Bohužel, odpočívadlo pro levou nohu je stále velmi úzké a vzpřímené, což při dlouhém cestování není moc pohodlné. Ukazatele jsou srozumitelné a oddělené digitálním displejem, který vám mimo jiné ukazuje údaje palubního počítače, což je ideální k tomu, abyste si udělali přehled o průměrné spotřebě paliva. Pozice řidiče je velice dobrá. Nabízí spoustu možností nastavení, díky čemuž si udělají pohodlí i vyšší řidiči. Na pasažéry na zadních sedadlech se také myslelo, takže mají k dispozici spoustu prostoru pro hlavu i nohy - velký centrální tunel však znemožňuje, aby se dozadu komfortně usadili tři cestující.
80%