Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Audi

Recenze a test Audi A6 Saloon 2011

Recenze automobilů Recenze Audi Recenze Audi A6 Saloon 2011

100% Audi A6 Saloon 2011

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Audi A6 musíme porovnat s BMW Řady 5, i když to už udělali ve většině recenzí, které si o tomto modelu přečtete. Jejich největší rozdíl spočívá v tom, že BMW řady 5 má náhon na zadní kola, zatímco standardní A6 má náhon pouze na přední. Nicméně, když se podíváme na všechny motory, které s A6 přicházejí, a na to, jak plynule dodávají výkon, tak se vlastně neliší tolik, jak byste očekávali. Většinu modelů si můžete vybrat ve verzi Quattro s náhonem na všechna kola, což pomáhá s trakcí ve vlhkém počasí, zejména v prudkých zatáčkách, a také ve sněhu - pokud tedy máte nazuté ty správné pneumatiky. Vědomí toho, že jedete s autem, které pohánějí všechna kola, vám dodává sebevědomí v situacích, se kterými by měl vůz s náhonem na zadní docela problémy. A6 se ve skutečnosti ovládá dobře, vlastně velice dobře, vzhledem k tomu, že se jedná o velký sedan, jehož délka nemá daleko do pěti metrů. Za to můžeme vděčit jeho nízké hmotnosti. Se svými 1 575 kg (v případě 2.0 TDI) je podstatně lehčí než jiné dieselové alternativy jako BMW Řady 5 nebo Mercedes třídy E, které dosahují více než 1 700 kg. Při jízdě je to asi takový rozdíl, jako když se dozadu usadí dva dospělí muži. Díky tomu je mrštný a přesný při jízdě na silnici a zároveň velice stabilní v zatáčkách a při prudkém zrychlení či brzdění. Jediné, co nás trochu zklamalo, bylo řízení. Společnost Audi se opravdu snažila o to, aby se řidiči této A6 cítili více zapojení do jízdy, ale kvůli novému elektromechanickému posilovači se stejně nedočkají takového pocitu kontroly - chtělo by to větší zatížení. Toto vozidlo je sice přesné a responzivní, ale nebudete si s ním připadat tak propojení jako v případě BMW Řady 5. Nicméně při běžné každodenní jízdě to není zas takový problém a většina řidičů to nejspíš ani nezaznamená. Co si zaslouží pochvalu, je ohromně pohodlná jízda. Některé vozy od Audi, zejména sportovní verze S, v tomto ohledu v minulosti sklidily kritiku, ale model A6 takové problémy nemá. Je tichý, pohodlný a na městských silnicích plných výmolů jede stejně tak dobře jako na hrbolatých venkovských cestách. Díky tomu je interiér velmi klidným místem, ať už zaujímáte pozici řidiče či pasažéra. Standardní nastavení odpružení poskytuje dobrou kombinaci solidního ovládání a jízdy. Sportovní odpružení, které je o 20 mm nižší, přichází jako součást základní výbavy u modelů S (u verze SE je volitelnou položkou) a i když je znatelně tužší v zatáčkách, neubírá na celkovém pohodlí jízdy, což je opravdu obdivuhodné. Také si můžete připlatit za adaptivní vzduchové odpružení, které průběžně monitoruje podmínky na vozovce a podle toho uzpůsobuje nastavení tlumičů. Nabídka motorů je poměrně jednoduchá. Většina lidí se rozhodne pro 2.0 TDI, které tvoří zhruba tři čtvrtiny všech prodaných vozů - a je snadné pochopit proč. Sice jde o nejmenší motor nabídky, ale s Audi A6 si rozumí dobře a poskytuje víc než dostatek výkonu. Také je poměrně tichý - úroveň hluku, který vydává, sice není úplně nejnižší, ale rozhodně je víc než přijatelná. To platí zejména pro kabinu, která má výbornou zvukovou izolaci, takže v ní uslyšíte hluk pouze za opravdu vysokých otáček a ty nejsou vůbec potřeba, maximální točivý moment je totiž dostupný už při 1 750 rpm. Standardní šestistupňová manuální převodovka je na tom podstatně lépe. Má lepší a ne tak náhlé reakce, díky čemuž je mnohem jednoduší dosáhnout rychlé a plynulé jízdy než ve staré A6. Třílitrová dieselová jednotka V6 přichází ve dvou variantách výkonu. Standardní verze s náhonem na všechna čtyři kola má 150 kW a je dostupná s automatickou převodovkou Multitronic, zatímco silnější verze se 180 kW a systémem Quattro přichází se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou S Tronic. Oba modely nabízejí dobré jízdní vlastnosti, ale je to právě silnější verze Quattro, která má navrch, a to hlavně díky 500 Nm točivého momentu - to je o 100 Nm více než u verze s náhonem na přední kola. Když potřebujete zrychlit, zvládnete to snadno a bez námahy, motor je navíc skvěle zpracovaný, a tak je pro A6 naprosto ideální. Také má typický charakter V6, takže při sešlápnutí plynového pedálu vydává příjemný zvuk.

Audi A6 Saloon 2011

Interiér

Interiér Audi A6 vychází z designu luxusních modelů A8 a A7 Sportback, má podobné vypínače, tlačítka i ukazatele na přístrojové desce, díky čemuž působí mnohem luxusněji než předchozí A6 a dokonce víc než A4. Jak byste od vozu na takové úrovni čekali, celý interiér disponuje velice dobrým a odolným sestavením, zatímco vysoká středová konzole a lehce nakloněná palubní desky vyvolávají pocit, že se celá kabina točí okolo vás. Díky elegantnímu designu a příjemným materiálům se model A6 zdá být…

Pokračovat ve čtení interiéru

Audi A6 Saloon 2011

Recenze automobilu

Audi se rozhodně nestydí, když dojde na představování nových modelů nebo tvorbu nových funkcí. Tím pravým ořechovým jsou však pro tuto značku prémiové sedany jako model Audi A6, kterému konkuruje BMW Řady 5, Mercedes-Benz třídy E a Jaguar XF. Rozhodně vypadá dobře a má mnohem elegantnější design než kdy dříve. Nijak zvlášť nevystupuje z řady, ačkoliv většina lidí, kteří si taková auta kupují, stejně nechce být všem na očích. Popsali bychom jej jako stylový, avšak diskrétní. Když se na něj…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Audi A6 Saloon 2011
  • Audi A6 Saloon 2011
  • Audi A6 Saloon 2011
  • Audi A6 Saloon 2011
  • Audi A6 Saloon 2011
  • Audi A6 Saloon 2011
  • Audi A6 Saloon 2011

Závěrečné hodnocení

  • Méně standardního vybavení než u předchozího modelu a volitelné položky navíc se mohou docela prodražit.

  • Parádní kabina s úhledným rozložením. Velmi tichá jízda. Navigace a kožená sedadla ve standardní výbavě. Hospodárný motor 2.0 TDI má dobrý výkon.

100%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„Dobrý den , prosím mám dotaz po jaké době nebo po kolika km by se měl měnit roz,řemen kladky a vodní půmpa prostě komplet rozvody u Hyundai IX 35 AWD 100 KW disel r.v. 2012 D4HA Děkuji Šmíd“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2397 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1343 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 876 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 817 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 720 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2397
    • Škoda Fabia 1343
    • Volkswagen Golf 876
    • Volkswagen Passat 817
    • Škoda Superb 720
    • Ford Focus 488
    • Hyundai i30 478
    • Volkswagen Touran 436
    • Škoda Kodiaq 369
    • Škoda Karoq 349
    • Volkswagen Tiguan 341
    • Kia Cee´d 330
    • Hyundai Tucson 326
    • Škoda Octavia III 322
    • Škoda Rapid 297
    • BMW Řada 3 294
    • Opel Astra 288
    • Ford Transit 285
    • Renault Mégane 285
    • Ford Mondeo 284
    • Škoda Scala 269
    • Dacia Duster 256
    • Kia Sportage 247
    • Peugeot 308 246

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7597
    • Volkswagen 3963
    • Ford 2418
    • Peugeot 1740
    • Hyundai 1502
    • Renault 1356
    • Citroën 1224
    • Opel 1213
    • BMW 1075
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 924
    • Audi 886

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing