Interiér Audi A6 vychází z designu luxusních modelů A8 a A7 Sportback, má podobné vypínače, tlačítka i ukazatele na přístrojové desce, díky čemuž působí mnohem luxusněji než předchozí A6 a dokonce víc než A4. Jak byste od vozu na takové úrovni čekali, celý interiér disponuje velice dobrým a odolným sestavením, zatímco vysoká středová konzole a lehce nakloněná palubní desky vyvolávají pocit, že se celá kabina točí okolo vás. Díky elegantnímu designu a příjemným materiálům se model A6 zdá být mnohem přívětivější než strohý Mercedes třídy E, rozhodně ale nemá šarm Jaguaru XF. Na jeho interiér si rychle zvyknete, částečně také proto, že není přehlcen tlačítky navzdory tomu, že disponuje tolika palubními systémy - většina z nich se totiž spravuje skrze systém MMI (Multi Media Interface), k jehož ovládání slouží ovládací panel vedle řadící páky. Jeho použití je velmi intuitivní a uživatelsky přívětivé. Milým překvapením je to, že Audi A6 přichází se satelitní navigací již v základním vybavení. Její systém se načítá z SD karty, díky čemuž dokáže rychle vypočítat trasu, která se následně zobrazí na přehledném displeji. Navigace přichází s dynamickým vedením trasy, což znamená, že vás povede tak, abyste se vyhnuli dopravní zácpě, a má i Bluetooh, takže můžete za jízdy přijímat hovory. Systém MMI Navigation Plus patří mezi volitelné položky a přichází s větším, osmipalcovým displejem s větším rozlišením a DVD mechanikou, dvěma čtečkami karet a 20 GB paměti na hudební soubory. Také dostává systém MMI touch s černým panelem - jednou z novějších vychytávek Audi. Tento chytrý touchpad vám umožňuje prstem napsat písmena a číslice, která satelitní navigace následně rozpozná, takže můžete napsat název destinace i za jízdy a bez toho, aniž byste museli odvrátit oči od silnice. Další nové inovace zahrnují volitelný head-up displej, jenž se dost podobá systému, který společnost BMW představila už o několik let dříve a je dostupný u modelů řady 5. Funguje to tak, že se vám důležitá data (jako spotřeba paliva a rychlost) promítají přímo na čelní sklo, takže to vypadá, jakoby se vznášela několik metrů před vámi. Společnost Audi však velmi rychle vyvinula také barevný displej, který vám ukazuje nejvyšší povolenou rychlost, a to skrze kameru umístěnou na vnitřním zpětném zrcátku, která dokáže rozpoznávat dopravní značky určující rychlost. Mezi silné stránky A6 se řadí také praktičnost. Má velký kufr s širokým otevíráním a kapacitou 530 litrů, takže je o něco málo větší (konkrétně o 10 litrů) než v případě řady 5. Díky zadním sedadlům, která lze odděleně sklopit, budete moci bez problému převážet i dlouhé předměty. Pasažéři si na zadních sedadlech budou moci užívat plno prostoru na nohy i hlavu, a to i ti vyšší, avšak kvůli velkému centrálnímu tunelu by to bylo pro tři cestující opravdu stísněné. Standardní vybavení od uvedení na trh (Duben 2011): SE modely mají klasický systém start / stop s rekuperací energie, 17” ALU kola s pneumatikami 225/55 R17, elektrickou parkovací brzdu, dynamické odpružení, systém Audi Drive Select se čtyřmi nakonfigurovanými módy, kompaktní rezervní kolo, informační systém řidiče (Driver's Information System), tempomat, dešťové a světelné senzory, Audi Parking System Plus, displej pro monitorování tlaku v pneumatikách, ESP, bezklíčkový start, zadní sedadla, která lze odděleně sklopit, kožené čalounění Milano, MMI navigaci (SD karta) s 6,5” výsuvným barevným displejem, dvě čtečky paměťových karet SDHC (s kapacitou do 32 GB) a CD přehrávač, deset reproduktorů včetně subwooferu, připojení Bluetooth, dvouzónovou klimatizaci, čtyřramenný kožený multifunkční volant (u automatů i s páčkami), zpětné zrcátko s funkcí automatického zatmavování, hliníkové obložení, elektricky nastavitelná, vyhřívaná vnější zpětná zrcátka a halogenové světlomety. Modely S přidávají 18” ALU kola s pěti dvojitými paprsky a pneumatikami 245/45 R18, sportovní odpružení snížené o 20 mm, pření sportovní sedadla, černá kožená opěradla předních sedadel Valcona s logem S, trojramenný kožený sportovní multifunkční volant, řadící páku v černé, perforované kůži, černé provedení stropu, logo řady S na předních křídlech, přední a zadní nárazník ve stylu S, boční ventilační mřížky a lemování, chromované provedení výfuku, platinově šedý přední spojler a vložku difuzoru, xenonové světlomety s LED světly pro denní svícení, zadní LED světla a ostřikovače světlometů. Volitelné položky zahrnují pohodlná sedadla s funkcí chlazení, vyhřívání a masáže, akustické zasklení, kožené provedení středové konzole, 1 200 W audio systém Bang & Olufsen s 15 reproduktory, TV přijímač a několik různých vylepšení konektivity systému MMI.
100%