80%
Obsah
Řidičské dojmy
Na čem asi příliš nesejde je to, že motor 1.8 TFSI se 118 kW drží pohromadě rozvodový řetěz namísto řemene, alespoň ale každé čtyři roky ušetříte na jeho drahých výměnách. Jedinou položkou v nabídce, která představuje o něco lepší volbu, je jednotka 2.0 TDI, jež nějakou dobu po uvedení na trh vyšla ve třech variantách výkonu, z nichž nejsilnější dosahuje 129 kW.
Mezi novými funkcemi této Audi najdeme mimo jiné systém zvaný Audi Drive Select, který vám podobně jako u BMW M3 umožňuje vybírat…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Tato verze A4 vypadá skvěle. Je pohodlná, a to zejména díky Audi sedadlům, která sice nepůsobí úplně správně, když na ně poprvé usednete, ale kterým vřele poděkujete, až budete vystupovat z auta bez toho, aniž by vás něco bolelo. Toto auto je také nádherně sestavené a čiší z něj pevná a dlouhotrvající kvalita. Na šestku zvládá jet rychlostí necelých 50 km/h při 1 000 rpm a jeho kufr s kapacitou 480 litrů je přímo obrovský.
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Tak jako firma Porsche vyvinula velmi sofistikovaná řešení, aby eliminovala základní nerovnováhu motoru přesahujícího zadní kola, společnost Audi udělala přesně to stejné, akorát vepředu.
Nejhorší ze všech vozů Audi byly staré železné pětiválcové diesely, které v zatáčkách působily, jakoby chtěli jet spíše rovně než někam odbočovat.
Naštěstí už jsou to pro většinu z nás pouze vzpomínky. Audi se totiž v řešení této vady neustále zlepšuje a u modelů A4 z let 2005 až 2008 se výrobci…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Neovládá se tak dobře jako BMW Řady 3. Motory 1.8 a 2.0 TFSI s rozvodovým řetězem jsou spolehlivější než diesely s řemenem, ale mají problémy se spotřebou oleje.
- Vysoce kvalitní interiér se spoustou prostoru. Excelentní řízení a ovládání. Dostupný s náhonem na všechny čtyři kola Quattro. Základní 2.0 TDI. V roce 2012 vylepšený o efektivnější motory.
80%