Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Audi

Recenze a test Audi A4 B8 Avant 2008 - 2015

Recenze automobilů Recenze Audi Recenze Audi A4 B8 Avant 2008 - 2015

80% Audi A4 B8 Avant 2008 - 2015

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Pro trh založený převážně na náhonu na zadní kola si Audi A4 Avant připravila ne jednu, ale hned dvě alternativy - náhon na přední kola a náhon na všechny čtyři kola pod názvem Quattro. A i když byste mohli být otrávení, pokud na náhonu na zadní kola opravdu lpíte, skutečnost je taková, že v 98 % případů nepoznáte žádný rozdíl - kdo se pravidelně pokouší driftovat s jejich dieselovým kombíkem? Řidiče výkonných kombíků většinou najdete na dálnici, když během úterního odpoledne jedou z práce domů. Nehledě na to, co vám řidiči BMW Řady 3 řeknou, Audi A4 Avant jezdí naprosto bez problému. Co víc, systém náhonu na všechna kola byl možná původně navržen, aby zajistil úspěch v závodech rallye, nicméně dnes A4 vybavená systémem Quattro slouží spíše jako záchranná síť při jízdě v dešti nebo ve sněhu. Všechny modely A4 Avant mají ostré řízení, ovšem společnost Audi si v průběhu výroby několikrát pohrála s elektromechanickou hřebenovou tyčí řízení, díky čemuž se nastavení novějších verzí odvíjí od rychlosti. Je to dobrý nápad - ovládání je v nižších rychlostech lehčí a postupným zrychlováním naopak těžkne, v praxi to však působí docela uměle, občas skoro až divně. Důležitější než některé aspekty řízení je ale to, že ergonomie A4 Avant je naprosto špičková. Pozice řidiče je umístěna nízko, volant má spoustu možností nastavení jak po ose X, tak po ose Y a pedály jsou naprosto dokonale rozmístěné. Přidejte k tomu široká, dobře sestavená sedadla a vysoko položenou loketní opěrku a vyjde vám, že Audi A4 je auto, v němž se řidič může zcela ponořit do světa ničím nerušeného komfortu. Široká nabídka motorů byla pro Audi A4 Avant dostupná po celých sedm let produkce a většina z nich se testovala přímo na vozech Audi a také na dalších modelech z produkce Volkswagen Group. Nejvíce prodaných kusů pohání dvoulitrové čtyřválcové diesely TDI, jež jsou dostupné v mnoha verzích, které se od sebe odlišují výkonem i dalšími charakteristickými rysy. Starší dvoulitrové diesely (vyrobené před rokem 2012) docela řvou a také nejsou tak hospodárné, nicméně od roku 2012 se jejich hlučnost i vibrace podstatně snížily. Dvoulitrové TDI se 100 kW a šestistupňovou manuální převodovkou produkuje působivých 112 g emisí CO2 na kilometr, je to však 125 kW verze, která nabízí nejlepší poměr rychlosti, hospodárnosti a kvality zpracování. Z nuly na 1 00 km/h se dostane za 8,1 sekundy a je dostupná s šestistupňovým automatem S Tronic. Motory V6 TDI s objemem 2.7 litru a později se třemi litry jsou velmi působivé, zejména co se týče jejich zásob točivého momentu, díky nimž jim předjíždění nedělá žádný problém v jakékoli rychlosti - zrychlení 0 - 100 km / h zabere nejvýkonnější, třílitrové jednotce se 180 kW pouze 5,9 sekundy. Oproti čtyřválcovým dieselům také mnohem lépe zní. Nabídka benzínovým motorů TSFI je také široká a i když nejsou tak hospodárné a nemají tak dobrý záběr v nízkých otáčkách, jsou obecně mnohem příjemnější - pracují plynule a melodicky. Dvoulitrová, 155 kW jednotka, které při faceliftu v roce 2012 nahradila verzi V6 s objemem 3.2 litru, sice není tak zábavná ani rychlá, ale zato je z hlediska spotřeby mnohem ekonomičtější, a to skoro o celý litr. Šestistupňovou manuální převodovku dostanete většinou už v základu, k dispozici jsou ale také dvě automatické převodovky, a to mezi volitelnými položkami u středně výkonných modelů a jako součást základní výbavy u verzí s velkým výkonem. Dvouspojková převodovka S tronic je upřímně přímo fenomenální, když dojde na rychlé a plynulé řazení, kterého je schopná bez toho, aby to negativně ovlivnilo spotřebu paliva. Na druhou stranu na převodovku Multitronic CVT si musíte zvyknout - jemné řízení jí nedělá potíže, ale pokud po ní chcete něco víc, tak už to zas tak dobře nezvládá.

Audi A4 B8 Avant 2008 - 2015

Interiér

Kvalita zpracování je v případě Audi A4 Avant skutečně vynikající - společnost Audi tu dovedla umění práce s plasty k naprosté dokonalosti, díky čemuž je většina povrchů na palubní desce jemná a zároveň i pevná, a tak ve své cenové kategorii nemá konkurenci. Šedé plasty v okolí přístrojové desky a satelitní navigace však působí křehce. Dokonce i tlačítka a ukazatele jsou působivé, co se týče toho, jak se s nimi pracuje. Vše je tak pevné, jak jen může být, ačkoliv jak A4 stárne, tak se jeho…

Pokračovat ve čtení interiéru

Audi A4 B8 Avant 2008 - 2015

Recenze automobilu

Generace A4 zažila období, ve kterém se zásadně změnilo zaměření společnosti Audi - z výrobce “sportovních” aut se stala značka, která se mnohem více zaměřuje na luxus. A právě proto je model A4 Avant kombík se smyslem pro “životní styl”, což znamená, že tu sice nemůžete počítat s bezprostřední praktičností, ale spíše s tím, že dostanete prostorný vůz, který působí velmi atraktivně a má styl. A tak také vypadá, rozhodně se tedy nejedná o klasický pojízdný obdélníkový blok, který některé…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Audi A4 B8 Avant 2008 - 2015
  • Audi A4 B8 Avant 2008 - 2015
  • Audi A4 B8 Avant 2008 - 2015
  • Audi A4 B8 Avant 2008 - 2015
  • Audi A4 B8 Avant 2008 - 2015
  • Audi A4 B8 Avant 2008 - 2015
  • Audi A4 B8 Avant 2008 - 2015

Závěrečné hodnocení

  • Nízká kvalita jízdy u starších modelů řady S. Neovládá se tak dobře jako konkurenční vozy s náhonem na zadní kola. Design palubní desky je trochu nedomyšlený.

  • Skrz naskrz kvalitně sestavený. Obrovská nabídka motorů a příslušenství. Dostupný s náhonem na přední kola Quattro. Hospodárné diesely. Skvěle navržený a praktický kufr.

80%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„Dobrý den, je možno u Vás zjistit kolik má land rover Discovery I rok výroby 1995 2,0 benzín na tažném zařízení? Na vašich stránkách tato motorizace není. Děkuji“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2187 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1317 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 807 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 788 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 696 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 3 922 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 511 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2187
    • Škoda Fabia 1317
    • Volkswagen Golf 807
    • Volkswagen Passat 788
    • Škoda Superb 696
    • Ford Focus 546
    • Hyundai i30 403
    • Volkswagen Touran 383
    • Škoda Octavia III 324
    • Volkswagen Tiguan 322
    • BMW Řada 3 320
    • Kia Cee´d 315
    • Renault Mégane 313
    • Ford Mondeo 308
    • Škoda Kodiaq 307
    • Opel Astra 302
    • Ford Transit 297
    • Škoda Rapid 272
    • Škoda Karoq 270
    • Hyundai Tucson 265
    • Škoda Scala 236
    • Peugeot 308 235
    • Audi A4 225
    • Škoda Yeti 225

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7178
    • Volkswagen 3757
    • Ford 2449
    • Peugeot 1693
    • Renault 1368
    • Hyundai 1319
    • Opel 1127
    • BMW 1095
    • Citroën 1094
    • Mercedes-Benz 994
    • Audi 957
    • Kia 834

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing