Kvalita zpracování je v případě Audi A4 Avant skutečně vynikající - společnost Audi tu dovedla umění práce s plasty k naprosté dokonalosti, díky čemuž je většina povrchů na palubní desce jemná a zároveň i pevná, a tak ve své cenové kategorii nemá konkurenci. Šedé plasty v okolí přístrojové desky a satelitní navigace však působí křehce. Dokonce i tlačítka a ukazatele jsou působivé, co se týče toho, jak se s nimi pracuje. Vše je tak pevné, jak jen může být, ačkoliv jak A4 stárne, tak se jeho kabina zdá být čím dál tím víc neurčitá. Díky softwarovým aktualizacím se systém infotainment Audi MMI na A4 Avant mnohem snadněji ovládá, stále však patří mezi jedny z těch horších, a to hlavně kvůli lehce matoucímu otočnému ovládacímu panelu, malé obrazovce a ne zrovna kvalitní grafice. To však nemění nic na tom, že Audi A4 Avant je prostorným vozem pro všechny jeho pasažéry. Jelikož má níže posazená sedadla, místa na hlavu je tu víc než bohatě, což se dá říct i o prostoru na nohy. Je ale také třeba zmínit, že verze S, která disponuje tmavším stropem, už nepůsobí tak vzdušně jako ostatní varianty se světlejšími odstíny barev. A4 není tak hranatá jako některé kombíky, ale také za cenu menšího kufru - jeho objem činí 490 litrů s tím, že po sklopení zadní řady sedadel se rozšíří na 1 403 litrů. Ve srovnání s 495 - 1 500 litry BMW Řady 3 Touring z roku 2011 je to v pořádku, ale jsou tu i kombíky, a to i o třídu níže, které nabízejí mnohem více prostoru. Mezi ně patří například Peugeot 308 SW s nákladní kapacitou 660 - 1 775 litrů. Na druhou stranu je ale kufr A4 Avant dost dobře promyšlený, zahrnuje totiž kolejnice na dně kufru, háčky na tašky a také polici, na kterou můžete něco naložit nebo ji celou posunout nahoru, a tak získat lepší přístup k zavazadlům. Nicméně i když se zadní sedadla dají sklopit v poměru 60 : 40, nelze je úplně položit, což by mohlo zkomplikovat nakládání delších předmětů.
80%