80%
Obsah
Řidičské dojmy
Pro trh založený převážně na náhonu na zadní kola si Audi A4 Avant připravila ne jednu, ale hned dvě alternativy - náhon na přední kola a náhon na všechny čtyři kola pod názvem Quattro. A i když byste mohli být otrávení, pokud na náhonu na zadní kola opravdu lpíte, skutečnost je taková, že v 98 % případů nepoznáte žádný rozdíl - kdo se pravidelně pokouší driftovat s jejich dieselovým kombíkem?
Řidiče výkonných kombíků většinou najdete na dálnici, když během úterního odpoledne jedou z práce…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Kvalita zpracování je v případě Audi A4 Avant skutečně vynikající - společnost Audi tu dovedla umění práce s plasty k naprosté dokonalosti, díky čemuž je většina povrchů na palubní desce jemná a zároveň i pevná, a tak ve své cenové kategorii nemá konkurenci. Šedé plasty v okolí přístrojové desky a satelitní navigace však působí křehce.
Dokonce i tlačítka a ukazatele jsou působivé, co se týče toho, jak se s nimi pracuje. Vše je tak pevné, jak jen může být, ačkoliv jak A4 stárne, tak se jeho…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Generace A4 zažila období, ve kterém se zásadně změnilo zaměření společnosti Audi - z výrobce “sportovních” aut se stala značka, která se mnohem více zaměřuje na luxus.
A právě proto je model A4 Avant kombík se smyslem pro “životní styl”, což znamená, že tu sice nemůžete počítat s bezprostřední praktičností, ale spíše s tím, že dostanete prostorný vůz, který působí velmi atraktivně a má styl. A tak také vypadá, rozhodně se tedy nejedná o klasický pojízdný obdélníkový blok, který některé…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Nízká kvalita jízdy u starších modelů řady S. Neovládá se tak dobře jako konkurenční vozy s náhonem na zadní kola. Design palubní desky je trochu nedomyšlený.
- Skrz naskrz kvalitně sestavený. Obrovská nabídka motorů a příslušenství. Dostupný s náhonem na přední kola Quattro. Hospodárné diesely. Skvěle navržený a praktický kufr.
80%