Nezapomnělo se ani na interiér. Určitě bylo náročné na něm ještě zapracovat, zvážíme-li, že měl hliníkové obložení již v základní výbavě (nebo volitelný ořech či jemnou zrnitou břízu v šedé nebo béžové barvě), dostalo se mu však vylepšení v podobě nových variant čalounění - kombinace kůže a čalounění Alcatra a dvou exkluzivních kožených provedení. Mezi jeho volitelnými položkami najdete také satelitní navigací ve dvou úrovních. Ta základní dává instrukce hlasem a zároveň je zobrazuje pomocí piktogramů skrze obrazovku na středové konzoli, zatímco ta druhá vás naviguje hlasem, piktogramy a 6,5” displejem, a to skrze DVD, které zajišťuje rychlejší přístup a pokrývá celou západní Evropu. Vůz disponuje připojením Bluetooth, které garantuje kompatibilitu i do budoucna. Zkrátka je opravdu na úrovni. Tento dojem ještě umocňuje příjemný a elegantní princip uchopení klik a úchytek, které se pohybují směrem dolů, a tak se vám nemůže stát, že byste si do nich skřípli ruku. Kosmetická zrcátka na sluneční cloně mají osvětlení nahoře, díky čemuž svítí skutečně na vás a ne směrem do zrcátka. Je vidět, že někdo nad těmito věcmi opravdu přemýšlel a nejspíš za svou precizní práci dostal dobře zaplaceno. Na prvním místě však byla především pasivní bezpečnost. Kromě velkých předních airbagů dostala A4 také hrudní/pánevní boční airbagy zabudované v sedadlech a nový unikátní systém bočních airbagů, které pokrývají celá okna a zůstanou nafouknuté ještě několik sekund po nárazu. Otočením klíčku lze airbag spolujezdce deaktivovat.
60%