60%
Obsah
Řidičské dojmy
Motor 2.0 TDI se 104 kW k tomuto vozu pasuje o něco lépe než jiné modely řady VAG. Jeho dodávka výkonu je stále trochu nízká, což znamená, že budete potřebovat více otáček, než je běžné, abyste se vymanili ze zatáčky, ale pak se točivý moment z ničeho nic dostaví, pořádně se projeví zhruba při 1 750 rpm a pak zůstává na vrcholu až do 2 500 rpm, než začne opět slábnout. Výkon se mezitím ještě o něco opozdí a ukáže se zhruba z 90 % při 2 500 rpm a svého maxima dosáhne při 4 000 rpm. Potom je to…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Nezapomnělo se ani na interiér. Určitě bylo náročné na něm ještě zapracovat, zvážíme-li, že měl hliníkové obložení již v základní výbavě (nebo volitelný ořech či jemnou zrnitou břízu v šedé nebo béžové barvě), dostalo se mu však vylepšení v podobě nových variant čalounění - kombinace kůže a čalounění Alcatra a dvou exkluzivních kožených provedení. Mezi jeho volitelnými položkami najdete také satelitní navigací ve dvou úrovních. Ta základní dává instrukce hlasem a zároveň je zobrazuje pomocí…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Jak můžete vidět z obrázků, A4 se dočkala úplně nového faceliftu. A to nezahrnuje pouze tvar oken, pod kapotou totiž můžete najít celkem čtyři nové motory - benzínové zahrnují 190 kW 3.2 FSI V6 s rozvodovým řetězem a 149 kW 2.0 T FSI, který sdílí s modelem Golf V, zatímco mezi dieselovými najdete 152 kW 3.0 TDI V6, jež je také součástí Audi A6, a 104 kW 2.0 TDI, kterým disponuje také Golf V, A3, Touran a Altea. Poslední z nich je pravděpodobně tím nejoblíbenějším v celé Evropě.
Vylepšení se…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Pohon olejového čerpadla u 2.0 TDI PD je náchylný na odlomení, zničení motoru a možná i turbodmychadla. Celkové náklady na opravu by mohly auto úplně odepsat. Časné modely řady S jezdily otřesně, ale později se to zlepšilo.
- Zvenku vypadá na úrovni a zevnitř tak skutečně působí. Obrovské množství nabízených motorů. Přiměřeně vyvážené řízení a dobrá jízda.
60%