Interiér A1 je naprosto odlišný od ostatních modelů Audi, a tak si v něm budete připadat spíše jako ve zcela unikátním voze než jako ve zmenšené verzi Audi A3. Mnoho tlačítek a ovládacích prvků si bere inspiraci z modelu A8, což znamená, že působí opravdu prvotřídně. Tomu dopomáhají také vysoce kvalitní materiály, které se nacházejí napříč celou kabinou a zahrnují i měkké plasty na palubní desce. Najdete tu i pěkné detaily jako například kulaté větrací otvory - pro jejich lesklé obložení si můžete vybrat odlišnou barvu. Všechny modely přicházejí s 6,5” barevným displejem umístěným v horní části palubní desky, s jehož pomocí můžete ovládat stereo a pokud si připlatíte, tak i satelitní navigaci. Do vozu si ji můžete nechat nainstalovat i zpětně, takže o nic nepřijdete, ani když si A1 pořídíte z bazaru. Design interiéru je velice čistý a minimalistický, čímž se dost liší od konkurenčních vozů, jako je například MINI, ale stále jde poznat, že se jedná o Audi. Ze všeho je cítit smysl pro výkon, o čemž svědčí i prvky jako tlačítka ve sportovním designu, řadící páka s kovovým zakončením a trojramenný sportovní volant. Stále si však zachovává pohodlí, a to hlavně pomocí sedadel, která jsou dostatečně měkká na dlouhé cesty a zároveň poskytují dostatek podpory v zatáčkách. Pozice řidiče je excelentní - můžete si podle potřeby upravit výšku nebo pozici volantu, s nímž je možné pohybovat ve dvou osách. Audi A1 nabízí rozumný prostor pasažérům na zadních sedadlech, vyšší dospělí by si však mohli stěžovat na málo místa na hlavu a také na nohy, pokud jsou přední sedadla posunutá úplně dozadu. Pro kratší cesty je však místa dostatek. A1 se navíc může chlubit užitečným, dostatečně objemným kufrem s širokým otevíráním, který po sklopení zadních sedadel unese i nadměrně objemný náklad. Audi A1 si můžete všemožně personalizovat, například výběrem z několika barevných provedení interiéru (včetně jasně zelené nebo elegantní krémové), ke kterému si můžete doladit i střešní lišty a vnější zpětná zrcátka, pro které můžete vybrat kontrastní nebo ladící odstín. Berte však na vědomí, že pokud si zvolíte chromovaný okraj vzduchových otvorů, tak se bude odrážet ve vnějších zpětných zrcátkách, což by vás mohlo rozptylovat. Výbava od zahájení prodeje (Listopad 2010): Základní třída SE zahrnuje 15” ALU kola, automatickou funkci start/stop, sadu na opravu pneumatik, CD přehrávač, čtečku SD karet, vstup AUX, 6,5” displej, ovládání hlasem, dělená sklopná zadní sedadla, látkové čalounění, přední sedadla se snadným vstupem, trojramenný sportovní volant, klimatizaci, elektrická přední okna, elektricky nastavitelná boční zpětná zrcátka, elektronický stabilizační program (ESP), kotevní body Isofix pro zadní sedadla a sedadlo spolujezdce, dálkové centrální odemykání a zadní opěrky hlavy. Třída Sport přidává 16” ALU kola, sportovní odpružení, připojení Bluetooth, přední sportovní sedadla, manuálně nastavitelnou bederní podpěru na předních sedadlech, informační systém řidiče, hliníkové provedení tlačítek a dveřních klik, koženou ruční brzdu a sportovní řadící páku, přední mlhovky a leštěný výfuk. Vrcholem nabídky je třída S, která má navíc 17” ALU kola, sportovní odpružení S, kožené a látkové čalounění, černé látkové podhlavníky, lemované autokoberce, exteriér ve stylu S, boční lemování a střešní spojler.
100%