60%
Obsah
Řidičské dojmy
Majitelé předchozí generace XC70 budou ohromeni růstem prostoru a dynamiky jízdy. Nový model má tužší podvozek a lepší manipulaci a měkké odpružení znamená, že jízda je velmi pohodlná - jedná se o nerovné povrchy lepší než standardní V70. Nicméně to nikdy není tak komponované, jak byste očekávali a přes hrbolatá to cítí poněkud rozrušený. Díky nastavení pohonu všech kol se díky tomu otáčí dobře, ale mnohem více si uvědomujete zvýšenou výšku jízdy, než v případě Audi A6 allroad a s nerestaurovaným zavěšením, kterou nelze snížit. Řízení také postrádá pocit a trochu trpí zpětným rázem při zatáčení na drsných površích, takže se nikdy necítí tak bezpečně, jak by měl. Pokud se rozhodnete pro hrubší terén, Volvo je dobrou volbou. S 210 mm světla v prostoru, který podnítí spoustu důvěry, když řeší skalnaté stopy a vykrojené cesty. Je také vybaven systémem Hill Descent Control. Systém, který je vypůjčen od společnosti Land Rover, řídí rychlost vozu na svazích rychlostí 6 km / h. Pracuje také v opačném směru a je k dispozici v manuální i automatické verzi. Pětiválcový motor D5 je vybaven řadou. Má dobrý úder středního dosahu, ačkoli nedostatek naléhavosti při nízkých otáčkách a může znít trochu hrudkovitě pod zatížením. Šestistupňová automatická převodovka není ani tak šikmá a potřebuje více provokace, aby se dostala do kickdownu.
Interiér
Kvalita uvnitř modelu XC70 je dobrá a všechny ovládací prvky jsou dobře umístěné a snadno se pohybují, zejména funky ventilační knoflíky chromové, které v noci svítí zeleně. Celkově je minimalistický design oko mnohem jednodušší než mnoho jiných vozů této velikosti. Existuje však několik bugbears. Elektrická ruční brzda je skrytá od pravého kolena řidiče a klíčenka je umístěna nad větracími otvory, takže jakýkoli nástavec narazí na kovové obložení. Hnací poloha je také trochu vysoká, zatímco…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Podle společnosti Volvo je více modelů XC70 poháněno off-road než větší XC90. Automobilový automobil se čtyřmi pohonnými hmotami prokázal skutečný úspěch švédské firmě, zejména na domácím trhu, kde je sněhem a ledem každodenní nebezpečí. Menší, lehčí a levnější než je to větší bratr, zdá se, že si kupující vybírají to, co se děje, kdekoli a kdekoli. Stejně jako model V70 vychází ze sedadla S80 a je bezpečnější než předtím a nabízí větší pohodlí a mimořádné schopnosti jak na, tak i na terénní…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Inteligentně vypadající majetek s více off-road schopností než předchozí XC70. Pohodlné, bezpečné a praktické.
- Středně náročné na řízení a pravděpodobně ne tak dobře vypadající jako jeho předchůdce.
60%
Volvo XC70 na prodej
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 235 000 km
- Cena
- 120 000 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 351 000 km
- Cena
- 169 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 295 000 km
- Cena
- 139 000 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 191 000 km
- Cena
- 279 900 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 192 369 km
- Cena
- 349 900 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 293 000 km
- Cena
- 185 000 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 278 000 km
- Cena
- 159 800 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 219 706 km
- Cena
- 244 900 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 261 000 km
- Cena
- 229 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 317 331 km
- Cena
- 115 000 Kč