V90 má s dvoulitrovým čtyřválcovým naftovým motorem dvě verze - D4 a D5. Méně výkonný D4 produkuje 190 koní s kroutícím momentem 400 Nm a je oficiálně schopen 62,8 mph. D5 je v podstatě stejný motor (bohužel není to ani pět válcových jednotek) a vyrábí 235PS se silným točivým momentem 480 Nm. Oficiálně se vrátí 57,6 mil. D4 produkuje 119 g / km CO2, zatímco D5 vydává 129 g / km. Na cestě není mezi oběma z hlediska výkonnosti obrovský rozdíl, takže pro jeho nižší roční VED (před dubnem 2017 přinejmenším) a daně z firemních vozů je D4 rozumnou volbou. To znamená, že D5 má punchierské zrychlení, díky systému stlačeného vzduchu, který snižuje turbodmychadlo ze stálého startu - a ve skutečnosti je pravděpodobné, že bude mít podobnou hospodárnost jako D4. Osmistupňový automat je standardně vybaven, bez manuální alternativy. Je to extrémně plynulé a většinu času jsou gearchangy sotva viditelné, ale dobře reaguje, když se urychluje předjíždět nebo se připojit k dálnici. Má sportovní režim pro více jízdu a ruční režim, ale většinou je to dokonalé v jeho standardním nastavení. Jak D4, tak D5 jsou extrémně rafinované, s dieselovým chvěním, které se jen mírně zhoršují při tvrdé akceleraci. Hluk větru je také potlačen, takže na rychlostních cestách se V90 cítí klidně a uvolněně. Závěs je zaměřen spíše na pohodlí než na manipulaci s hnusností, takže hrboly a vývrty jsou dobře vyžehlené. V horní části dosahu je výkonný T8 plug-in hybrid. To rozvíjí 407PS a má 25 mílí elektrický-jen rozsah. Je to rychlé s rychlostí 0-62 km / h jen 5,2 sekundy a přesto díky tomu, že plug-in může citovat oficiální čísla 135mpg a 47g / km CO2. Je to však drahé, a tak bude mít omezenou přitažlivost a jeho ekonomické údaje nejsou v reálném světě realistické. V90 má dostatečně přesné řízení, ale není to tak přesné nebo pěkně vyvážené jako řízení v BMW řady 5. Většinou je to tak, Je to dost dobré - nikdy neexistuje smysl, že V90 se nedokáže vyrovnat s těsnými ohyby nebo směrovými změnami, ale jen s menší přesností a úporností než jejich rivalové značky Audi a BMW. Kromě toho se na silnicích B a silnicích, kde je standardní poloautonomní tempomat, skutečně pomáhá. Odpovídá rychlosti vozu dopředu, zůstane ve svém pruhu a dokonce zpomalí až na úplné zastavení, než zrychlí zpět na zvolenou rychlost, to vše bez pomoci řidiče. Řidič potřebuje mít vždycky ruce na volantu a při jízdě na pruhu opotřebovává, ale většinou to funguje dobře a bolest vystupuje z dopravní špičky na dálnici. Jedná se o jednu z několika standardních bezpečnostních technologií, která nastavuje V90 od svých konkurentů. Na všech modelech V90 je také vybaven City Safety, který dokáže rozpoznat neočekávané kolize s jinými vozidly, cyklisty, chodci a velkými zvířaty, jako je jelen. Poté varuje řidiče a dokonce provede nouzové zastavení, pokud nereaguje. Existuje také systém, který se snaží zabránit tomu, aby vozidlo vybělo z okraje silnice, pokud řidič ztratí koncentraci.
100%