V první výrobě je pět motorů. Budoucí plány zahrnují motorovou naftu PSA / Ford o objemu 2,0 litru o objemu 136 koní, který je jako vstupní motorový pohon, ale je nepravděpodobné, že dorazí do příštího roku. Jednalo se o vozidlo s pohonem všech čtyř kol V70 T6 s turbodmychadlem 285PS twin-scroll-turbo 3.2 I6 a 185PS D5, a to jak s 6stupňovými autobotkami Geartronic. Pak XC70, nejprve s 185PS D5 a konečně s 238PS non-turbo 3.2 I6. Šestistupňový autobox je trochu kalený, náchylný ke změně převodovky v polovině zatáčky a pouze s pákou Tiptronic, která je ovládána (bez paddleshiftu), není to žádná zábava rychle řídit na zákrutových cestách. Ne že to bude záležet většině vlastníků. Vlastně je to jako S80, na kterém je založen. Turbo 285PS I6 jde stejně, jako byste očekávali. Na krátkém úseku dálnice bez omezení dopravy jsme viděli 130 velmi snadno. Ale to není skutečně bod Volvo Estate a většina kupujících je pravděpodobné, že půjde na D5. Volvo nabízí vylepšení včetně "aktivního podvozku" v modelu SE Sport s použitím technologie s třemi tlačítky z nového modelu Mondeo. To to zpevňuje, ale opravdu zjistím, jak dobře to zvládne, chtěl bych vyzkoušet šestistupňovou příručku. Jedna dobrá hra, která funguje dobře, je adaptivní tempomat. Je velmi jednoduché zjistit, jak používat: stačí stisknout tlačítko na volantu, pak je nastaven tempomat a rychlost. Můžete jej nastavit v krocích po 5 milisekundách a také rozhodnout, jak daleko chcete, aby vás systém zabránil před vozidlem. Jedinou nevýhodou je, že senzor musí sedět v mřížce za ošklivým plastovým krytem, který vypadá jako pouzdro na brýle a vypadá jako místo na obličeji auta. Systém obsahuje upozornění na nebezpečí kolize, které upozorní řidiče na hrozící katastrofu, a volitelná výstraha BLIS slepých bodů byla zesílena rozsáhlejším varovným světlem, které vás upozorní na něco, co sedí na vašem rameni. Verze, která se mi nejvíce líbila, byla XC90 D5. To je o něco vyšší, než starý XC90 s lepšími přístupovými, rampovými a odbočnými úhly a sedí na vynikajících pneumatikách Pirelli Scorpion 235/55 R17. Na cestě je to spíše skvělý psovod a pneumatiky jsou chvályhodné. Vyjížďka je mimořádně dobrá, je nyní vybavena systémem Land Rover's Hill Descent Control, který vás přivádí kluzké svahy bez zamykání a posuvu do nejbližšího stromu. Bylo dobré vidět, že Volvo je natolik odvážní, že nás pošle na offroad trati ve stejných autách, které jsme sundali po německé Autobahn. XC70 D5 je dobrou zprávou i pro majitele koní a karavany, protože jak manuální, tak i automatické opětovné nastartování vytahuje 2,100 kg na 12% svah a značná hmotnost vozidla od 1 868 do 1 884 kg dává karavanu tažnou hmotnost nejméně 1 588 kg podle smysluplného 85% pravidla Caravan Clubu. V70 cenová struktura je jednoduchá s pouze pět motory zpočátku a tři úrovně trim. Na rozdíl od S80 je turbodmychadlo 285PS 3.2 I6 spíše než 4,4 litru 315PS V8. Některé verze jsou skutečně levnější než ekvivalent S80. Pohon všech kol XC70 je o 3000 liber více než V70, ale je dodáván se standardními koženými sedadly, které stojí na vozidle V70. XC 70s přichází pouze s modelem 238PS 3.2 I6 nebo 185PS D5. Žádné menší motory nebo T6. Již nyní CAP Monitor předpovídá vyšší zbytkové hodnoty pro modely V70 a XC70 než ekvivalentní Audi A6 Avant, BMW 5-Series Touring a Mercedes E Class (ačkoli nebyly zmíněny Subaru Legacy a Outback). Modely V70 a XC70 nesou větší objem a zatížení více než A6 Avant nebo 5-Series Touring. Ale nejsou ani tak velké, jako prostorné (ani nákladné) jako panství třídy Mercedes E. Výklenek Volvo kupujících je již vyřezávaný a nebudou zklamáni novým vozem.
60%