Nechte se havarovat v novém vozidle Volvo V70 a vaše šance na vystoupení neporušené jsou lepší než v jakémkoli jiném kombi. Nyní jsou dodatečné airbagy v sedadlech sedadel, které chrání vaše spodní tělo při nárazu ze strany, zatímco přední deformační zóna je zhotovena ze čtyř různých typů oceli, které postupně absorbují nárazy hlavy, takže kabina zůstává nedotčená. Dokonce i zadní nárazník má nový vzpřímený design. Je to větší, těžší a silnější vůz než předcházející model V70, založený na novém modelu S80 floorpan, spíše než na užším podvozku S60 předchozího modelu V70. Není to ale hezké. Starý V70 byl jedním z nejlépe vyhlížejících statků, od kterých jste mohli. Nový je dostatečně hezký a nepoškozuje oko, ale ani to nechybí. Ve skutečnosti vypadá lepší v XC70 s pohonem na čtyři kola s matnými černými nárazníky a bočními chrániči, aby nedošlo k poškození, a naštěstí žádný matný černý nos jako starý XC70. Přístup ke dveřím na zadních dveřích je nyní mnohem lepší, což potěší starožitnictví a objem nákladu až do výšky okna je až 60 litrů. Zadní sedadla jsou rozdělena na 40-20-40, aby vyhovovala různým požadavkům na přepravu osob a nákladu. K dispozici jsou volitelná vestavěná dětská sedačka, která se tak snadno vytahuje na dvě různé výšky, to samo dítě dokáže. A pokud je nepoužíváte, můžete na zadním sedadle skutečně dostat tři dětská sedačka. V nákladovém prostoru nejsou žádné plány nabízet dětské sedačky orientované proti směru jízdy, které nyní disponují chytrým systémem odklápěcích a oddělovacích zařízení, včetně houpací sítě pro různé potřeby a háčky pro tašky na potraviny. V první výrobě je pět motorů, které lze nyní objednat k dodání v září / říjnu. Budoucí plány zahrnují motorovou naftu PSA / Fords o objemu 2,0 litru o objemu 136 koní, který je pravděpodobně příští rok. Jednalo se o vozidlo s pohonem všech čtyř kol V70 T6 s turbodmychadlem 285PS twin-scroll-turbo 3.2 I6 a 185PS D5, a to jak s 6stupňovými autobotkami Geartronic. Pak XC70, nejprve s 185PS D5 a konečně s 238PS non-turbo 3.2 I6. Šestistupňový autobox je trochu hnusný, který je náchylný ke změně převodovky v polovině záběru a pouze s lokální pákou Tiptronic, která ho ovládá (bez paddleshift). Ne že to bude záležet většině vlastníků. Ve skutečnosti je to velmi podobné S80 založené na. Turbo 285PS I6 jde stejně, jako byste očekávali. Na krátkém úseku dálnice bez omezení dopravy jsme viděli 130 velmi snadno. Ale to není vůbec bod nemovitosti Volvo a většina kupujících je pravděpodobné, že půjde na D5. Volvo nabízí vylepšení včetně aktivního podvozku v modelu SE Sport s využitím technologie s třemi tlačítky od nového modelu Mondeo. To to zpevňuje, ale skutečně zjistím, jak dobře to zvládne Id chtělo vyzkoušet šestistupňovou příručku. Jedna dobrá hra, která funguje dobře, je adaptivní tempomat. Je to velmi jednoduché, jak pracovat, jak používat: stačí stisknout tlačítko na volantu, pak tlačítko tempomatu a rychlost se nastaví. Můžete jej nastavit v krocích po 5 milisekundách a také rozhodnout, jak daleko chcete, aby vás systém zabránil před vozidlem. Jediným nedostatkem je to, že senzor musí sedět v mřížce za ošklivým plastovým krytem, který vypadá jako pouzdro na brýle a vypadá jako na obličeji auta. Systém obsahuje upozornění na nebezpečí kolize, které upozorní řidiče na hrozící katastrofu, a volitelná výstraha BLIS slepých bodů byla zesílena rozsáhlejším varovným světlem, které vás upozorní na něco, co sedí na vašem rameni. Verze, která se mi nejvíce líbila, byla XC90 D5. To je o něco vyšší, než starý XC90 s lepšími přístupovými, rampovými a odbočnými úhly a sedí na vynikajících pneumatikách Pirelli Scorpion 235/55 R17. Na cestě je v pořádku, spíše vynikající manipulátor a pneumatiky jsou chvályhodně tiché. Off-road je opravdu velmi dobrý, nyní vybavený systémem Land Rovers Hill Descent Control, který vás dostane dolů kluzké svahy bez zamykání a posunování do nejbližšího stromu. Bylo dobré vidět, že Volvo je natolik odvážní, že nás pošle na offroad trati ve stejných autách, které jsme sundali po německé Autobahn. XC70 D5 je dobrou zprávou pro majitele koní a karavanů, protože jak manuální, tak i automatické opětovné nastartování vytahuje 2,100 kg na 12% svah a značná hmotnost vozidla od 1 868 do 1 884 kg dává karavanu tažnou hmotnost nejméně 1 588 kg podle smysluplného 85% pravidla Caravan Clubs. V70 cenová struktura je jednoduchá s pouze pět motory zpočátku a tři úrovně trim. Na rozdíl od S80 je turbodmychadlo 285PS 3.2 I6 spíše než 4,4 litru 315PS V8. Některé verze jsou skutečně levnější než ekvivalent S80. Pohon všech kol XC70 je o 3000 liber více než V70, ale je dodáván se standardními koženými sedadly, které stojí na vozidle V70. XC 70s přichází pouze s modelem 238PS 3.2 I6 nebo 185PS D5. Žádné menší motory nebo T6. Již nyní CAP Monitor předpovídá vyšší zbytkové hodnoty pro modely V70 a XC70 než ekvivalentní Audi A6 Avant, BMW 5-Series Touring a Mercedes E Class (ačkoli nebyly zmíněny Subaru Legacy a Outback). Modely V70 a XC70 nesou větší objem a zatížení více než A6 Avant nebo 5-Series Touring. Ale nejsou ani tak velké, jako prostorné (ani nákladné) jako panství třídy Mercedes E. Volvos niche kupujících je již vyřezávané a nebudou zklamáni novým autem.
60%