Nové vozidlo Volvo je o něco kratší S80 s sportivnějším odpružením a o něco hezkějším pohledem. Ve skutečnosti vypadá a cítí tak velké auto, které vás zajímá, proč to Volvo postavilo proti BMW řady 3, Mercedes C a Lexus IS200. Ve skutečnosti však tato nízká coupe vypadá nadměrně. Auto je ve skutečnosti o několik centimetrů kratší a natch užší než nový Ford Mondeo. Takže o co jde? Dobrá kvalita a pevnost se staly ochrannými známkami společnosti Volvo a od okamžiku, kdy otevřete a zavřete bankovní klenbu, jako jsou dveře, které jste oba ujištěni. Tam jsou vzpěry, zábrany a airbagy všude, abyste zajistili, že přežijete i poměrně těžkou nehodu. Dokud nezapnete klíč, celá věc se cítí velmi podobná Volvo. Pak si všimnete rozdílu. Jak starý V70, tak ten nový, se cítí jako velmi policejní vůz. Pěkný, uklidňující, ale trochu staromódní. Zdá se, že Volvo zkonstruovalo negativní stránku tohoto nového modelu S60. Cítí se dobře. Možná není tak sportovní, jako by Volvo chtělo, abyste věřili, ale rozhodně sportovněji než kterýkoli jiný Volvo. Jak to jde? Řekněme jen, že 120 mph se ve všech verzích výrazně rychle zapisuje. A T5 nejen 155 km / h, bylo to v průměru 152,02 km / h v pěti kilometrech kolem dvou mílí Millbrook mísy. To také pokrylo 50 mil od stálého startu v průměru 148,59 mil za hodinu. A pokračoval v průměru 135,10 mph za 24 hodin. Je to příběh o tom. Posledním řidičem byl Mike Brewer z programu "Driven" Channel 4 a www.4car.co.uk. Stěžoval si, že neviděl přes obrazovku letadla, ale bylo jim řečeno, že je chtějí udržet na stánku Volvo na výstavě Motor Show. Tak chudý starý Mike musel řídit rychlostí 140 km / hod. A dvě hodiny tím, že posoudil blízkost Armco z bočních oken. Pak, samozřejmě, jakmile auto sedělo pečlivě na stánku motorového vozu, nadměrně horlivý motorkář vyčistil všechny mouchy z čelního skla. Můj spolujezdec a já jsme byli na T5 skutečně méně ohromeni než na turbíně o objemu 2,4 litru 200 koní. Samozřejmě to nebylo tak rychlé, ale šlo to dobře a jízda byla lepší. Dokonce i cizí, byl jsem naprosto šťastný v poslušném 2.4 automatickém, který měnil rychlost, když jsem to chtěl a neudělal, když jsem to neudělal. Serious likes: Integrovaný mobilní telefon. Vyjměte SIM kartu z vlastního mobilního telefonu a vložte ji do malého slotu v pomlčce. Pak přijetí a dokonce i volání na cestách je hloupost, protože nemusíte sundat oči z cesty za nanosekundy. A high-tech kupola, která nahradí přeztužovou rukavici na manuálu T5: jednoduché a efektivní řešení starého problému. Závažná zádumnost: zadní část nohy je špatná a vůz pro nohy na zadním sedadle, který nemůže pod nohama sedět ani pod nohama, není tam žádná nohy, protože je to tak nepříjemné vyzkoušet. Středové zadní sedadlo s příslušným pásem a diagonálním pásem je určeno výhradně pro malé děti. A proč Volvo přetrvává v nebezpečně rušivých denních světelných zařízeních? Jediným způsobem, jak oslabit ostatní motoristy, je přepnout na parkovací světla, v takovém případě se při opuštění auta neuslyší zvukové varování a můžete se vrátit k ploché baterii. Ale vůz je v pořádku, i když to není všechno skvělé, a i když nový Ford nový produkt, nový Mondeo, je lepší vůz řidiče. Využijte dalších 7 000 liber více než cena Mondeo 2.0LX, abyste získali V60 2.4 a většina majitelů to nebude litovat. A cenový rozdíl mezi Mondeem 2.5 a V60 2.4 samozřejmě nebude takový jako 7 000 liber. Porovnejte to s novou třídou BMW řady 3 nebo Mercedes C a ani BMW, ani Mercedes Vám nebudou schopni dodávat něco podobného výkonu za peníze. S60, V70 a XC70 jsou všichni kolem 5 let, takže Volvo si to myslelo byl čas na jejich obnovení. Všichni se chlubí novými, měkčími předními okny, novými interiéry a možností nového inovačního systému Volvo volá BLIS pro informační systém slepých bodů. Cílem je odstranit mrtvé místo ve zorném poli zpětných zrcátek vozu s cílem zvýšit bezpečnost jízdních pruhů v dopravních tocích. V každém zrcadlovém rameni se objevuje širokoúhlý fotoaparát, který snímá oblast mrtvého bodu a přenáší informace do počítače, který vyhodnocuje úroveň rizika. Pokud objekt, který objeví, se pohybuje mnohem rychleji než vy, nebo se pohybujete mnohem rychleji než to, považuje se to za nízké riziko a varování zbytečné. Pokud však, jak se to často děje v paralelních tocích dopravy, se vám vozidlo proplétalo, nebo jste na to jednoduše zapomněli, systém vás varuje, že sedíte na mrtvém místě pomocí světla ve dveřích. k zrcadlu. Mnoho chyb muselo být vyřešeno ze systému, aby se zabránilo přílišnému alarmismu, a to znamená, že nemusí být vidět jízdní kola nebo lehké mopedy, ale vyzdvihne si koloběžky a motocykly, jako to udělali našimi viděním Hells Angel na Harley krátce předtím, než se postavil vedle nás na nějaké semafory. Takže další skutečný příspěvek k bezpečnosti silničního provozu, jak říkal sir Robert Mark v reklamě na pneumatiky, a pravděpodobně stojí za 350 liber nebo tak bude pravděpodobně stát jako extra. Dalším novým bezpečnostním prvkem, tentokrát standardním, je odpuzující déšť na předním bočním okně a zrcadlovým sklem, který jim pomáhá udržet jejich čistotu. To je třeba obnovit u prodejce každých čtyři roky, ale přinejmenším sklo pochází z továrny, čímž se zabrání skvrnám, které mohou někdy zakrýt opotřebované odpady ze skleněných dešťů. U vozů jsou palubní desky luxusnější, středová konzola je lépe naplánovaná s druhým víkem na opěrku pro opěradlo, s úchyty na šálky, plechovky a lahve různých velikostí. Velmi pohodlná plně nastavitelná sedadla zůstávají standardní. Vyzkoušeli jsme tři auta, všechny na téže trase, která spojovala dálnici, rychlé hlavní silnice, zvlněné venkovské silnice a malé městečky. Za prvé, XC70 D5 s novou 6stupňovou manuální převodovkou. Nebylo to přehnané na 6. místě, protože někdy mohou být diesely, což dalo kolem 31 mil za hodinu na 1000 otáček za minutu, což by mělo obdivovat karavany. Motor o objemu 163 koní zůstává tak chytrý jako předtím. A kromě vyhazování výkopů, dopravních škodlivých opatření a obrubníků, velké, robustní pneumatiky značně napomáhají jízdnímu komfortu. Volvo přijalo své aktivní vozidlo FOUR-C pro tento a T5, vylepšené systémem, který byl naposledy viděn na typu R v loňském roce, a naštěstí mnohem pozdější. Nyní nabízí velmi použitelné pohodlí a sport. A pro vozidlo se zdviženým pohonem všech kol s možností jízdy mimo vozovku se vozidlo XC70 velmi dobře postará na silnici. Lov, střelba, rybářské expedice lze provádět bez cesty tam pocit, že jste v kamionu. Naše jediná skutečná kritika byla kaučuková a mírně nepřesná nová 6stupňová skříňka, ale bylo nám slibováno, že to bude opraveno pro výrobní verze. Dále je to S60 T5 automatické se stejnými vylepšeními, ale motor se nyní pyšní 260bhp. To šlo jako oparovaná kočka. Ve skutečnosti se nám podařilo držet ruční verzi na zkrouceném autobúnu, ale ocení se, že má čtyři C v režimu Sport, když se s ním zachází. V Comfort se zvedá na jeho zavěšení a stává se trochu vadný. A Volvo, prosím, dejte nám nějaké směrové kurzy směru jízdy, nebo alespoň opravte změnu Tiptronic, a tak pracuje zpět, aby se změnila a dopředu změnila. Praktickou vlastností tohoto modelu je odpružená obuv na bocích, která udržuje vaky mezi zadními koly, aniž by se musely uchýlit k síti. Třetí, ale přicházející na první místo, byla nádherná 6-rychlostní manuální verze V70 260bhp T5, která kombinuje schopnost dodávky s výkonem sportovního automobilu. To mělo největší charakter. Stejně jako opravdu pěkná, chytrá a bezpečná manipulace s přední částí, skutečně vás povzbudí k tomu, abyste ji hodili a odměňovali vás, když to uděláte. Řidičům horkých šrafových dunů se nedá takřka tolik zábavy, jaký může být při posunu nového V70 T5 s jistotou, že víte, že přední část zvykne. To by mohlo být důvodem, proč V70 spíše než něco jako Ford Focus je Swedens nejprodávanější vůz. Toto vozidlo Volvo nebylo možné odstranit z dřevařských pozemků, které se nacházejí uprostřed silnice před 20 lety.
60%