Jak můžete vidět ze seznamu motorů a cen, můžete mít model C30 s jakýmkoli zážehovým motorem s řetězovým pohonem o objemu 100 koní s výkonem 100 koní na stejný požární dýchací 220 PS 2.5 turbo jako Ford Focus ST. Není to ani cena. Dává vám více automobilů s více funkcemi než A4 pro méně než A4, BMW řady 1 nebo dokonce i VW Golf. A je opravdu velmi sladké řídit. Stejně jako velmi lehce měkčí Ford Focus ST, který se s touto prací dostane bez toho, aby o tom pokřikoval. Sedíte za volantem s velkým průměrem, který je příjemný, a informuje vás přesně, co dělá každé kolo. Na 17 "pneumatikách" našeho "C30 T5 SE by nakonec nedosáhlo. Ačkoli to není dost brzy, kdybychom chtěli obchodovat s 17ti pneumatikami pro těžší 18" pneumatiky. Motor s výkonem 220 koní má točivé momenty v rozsahu otáček, který se přirozeně ocitnete, takže můžete použít místo třetí a nikoli druhou a třetí namísto 4tého a těšit se z krásně tekutého způsobu, jak svazuje řadu komplikovaných horských cest a ohybů vlasů. Stejně jako šestistupňová příručka BMW 335i je převodovka a krouticí moment motoru perfektně přizpůsobeny. Navzdory rozvíjení většího točivého momentu byl vozidlový vůz D5 Geartronic o objemu 2,4 litru o objemu 2,4 litrů mnohem méně uspokojující. Je to dost rychlý a bude vyhovovat některým řidičům, kteří hledají potenciální další 9mpg (nebo chtějí s tím něco táhnout). Ale je to mnohem méně řidičského vozu a někdy postrádala rychlost kickdownu, kterou byste očekávali od kroutícího momentu 350 Nm. Volvo předpovídá, že většina prodeje bude 1,6 benzínu, 1,6 nafty a 2,0 litru nafty. Nemohu se k tomu vyjádřit v této fázi, protože nebylo k dispozici žádný z nich, který by mohl spustit start. Zatímco diesel 1.6 je velmi sladký motor v jiných vozidlech, pozoruhodně Ford Focus, Mazda 3, Peugeot 207 a Citroen C4. Nabízí dieselovou hospodárnost s charakteristikami mimořádně točivého zážehového motoru. Ačkoli daleko torquier, 2,0 diesel je mnohem více hrubý motor s více náhlým dodáním točivého momentu. Řetězová kamera Mazda odvozená od 100PS 1.6 je dokonalým rozsahem startovacího motoru, která začíná na rozumném objemu 14 750 liber. Ale silně se domnívám, že moje oblíbená verze zůstane manuálem C30 T5. Focus ST v úžasně vyhlížejícím a mnohem společensky přijatelném oblečení a lepší auto než Audi A3 2.0T, VW Golf GTI 2.0T nebo BMW 120i. Je to takový vůz, který si mladí lidé mohou zvolit jako módní prohlášení a starší lidé mohou šťastně řídit, protože je to Volvo, takže je nezdá, že se jim zdá, že trpí nějakou krizí identity v polovině života.
80%