Vzpomínáte si na staré pět modelů TDI? To se objevilo v Audi 100, 100 A6, Volvo 850TD a brzy V70 TD, a samozřejmě v VW T4 Caravelle. Skvělý motor, zvláště se šestistupňovou skříní. Ale zmrzačený vstřikovacím čerpadlem, který měl zvyk vyklouznout z načasování, časový pás, který byl opravdovým prasátkem nahradit, a vodní čerpadlo, které by mohlo zabavit, odhodit pás a zavést ventily do pístů. Žádné takové starosti s rovnou pětkou Caravelle T5. Vzhledem k tomu, že má poloviční Touareg 5,0 V10, s vačkovým hřídelem poháněným ozubeným kolem a všemi základními nástavbami. Jedná se o jeden motor, který se dotýká dřeva, pravděpodobně není schopen sebekontroly. Proto proto, když je VW připevněn na komerční vozy, přichází s balíčkem záruky / údržby, který mu zaručuje záruku na 200 000 mil přes 5 let. VW T5 Caravelle 2003 silniční test
60%