Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Volkswagen

Recenze a test Volkswagen Polo IV 2005 - 2009

Recenze automobilů Recenze Volkswagen Recenze Volkswagen Polo IV 2005 - 2009

40% Volkswagen Polo IV 2005 - 2009

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Udávaná spotřeba 3,8 l/100 km je na 1.4 diesel dost troufalá a 3,4 l/100 km v rychlosti 90 km/h je ještě pozoruhodnější, stejně tak jako produkce emisí CO2, která se rovná 99 g/km. Mimo to se však prakticky jedná o to stejné Polo, jako jsme testovali v lednu roku 2002. Od té doby dostalo nový facelift a teď i nové sportovní světlomety. Společnost Volkswagen navíc přidala i různé aerodynamické prvky, včetně uzavřené přední mřížky chladiče, nižšího předního spojleru, malého zadního spoileru a o něco sníženého podvozku. Vozidlo jezdí na ALU kolech 5J x 14 s úzkými, tuhými pneumatikami 165/70. Zásadní změny však proběhly pod kapotou. Pod ní se totiž ukrývá 1.4 litrový tříválcový motor TDI, který je vybavený rozvodovým řemenem, turbodmychadlem s variabilní geometrií lopatek a technologií EGR neboli recirkulace spalin, díky níž má nižší spotřebu i produkci emisí. Poslední jízda byla prodloužena o revizi poměrů při třetím, čtvrtém a pátém rychlostním stupni, z nichž poslední nabízí jízdu v rychlosti 55 km/h při 1000 rpm. Teoreticky by toho neměl zvládnout tolik jako v reálu. Není tam žádný moderní systém, které by přerušil chod motoru, když zastavíte, žádný speciální alternátor a ani baterie. Uvnitř je poměrně prostý. Standardní měkké plasty pokrývají jak volant, tak i rádio / CD přehrávač, ale nic přehnaného. Dokonce ani klimatizace. Najdete ji sice mezi vybavením verze Bluemotion 2, ale bude vás stát o 5 g více CO2 při každém najetém kilometru. Jakmile se rozjedete, tak by vám mohly převody mezi prvním a druhým rychlostním stupněm připadat docela dlouhé. Turbodmychadlo s variabilní geometrií lopatek vám zajistí spoustu točivého momentu už v nízkých rychlostech, a tak nemusíte až tak silně šlapat na plyn, abyste zrychlili. Také není těžké udržet se v rozmezí 1 500 a 2 000 otáček za minutu. Když jsem motor nechal běžet naprázdno, zatímco jsem fotil, tak jsem se ani zdaleka nepřiblížil k dobré spotřebě paliva, která podle palubního počítače činila 5,1 l/100 km, a to i po 70 kilometrech jízdy. Divil jsem se tedy, kdy se dostanu na slibovaných 3,4 l/100 km v rychlosti 90 km/h nebo alespoň pod 4,7 l/100 km. Odpověď přišla asi po 16 kilometrech a po dalších pěti jsem se dostal až na 4,5 l/100 km. To tedy znamenalo, že abych se mohl po 21 kilometrech dostat z 5,1 l na 4,5 l/100 km, moje průměrná spotřeba musela činit méně než 3,5 l/100 km, a to mě přesvědčilo.

Volkswagen Polo IV 2005 - 2009

Volkswagen Polo IV 2005 - 2009

Recenze automobilu

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Volkswagen Polo IV 2005 - 2009
  • Volkswagen Polo IV 2005 - 2009
  • Volkswagen Polo IV 2005 - 2009
  • Volkswagen Polo IV 2005 - 2009
  • Volkswagen Polo IV 2005 - 2009
  • Volkswagen Polo IV 2005 - 2009
  • Volkswagen Polo IV 2005 - 2009

Závěrečné hodnocení

  • Nabízí více prostoru i všestrannosti a mnohem příjemnější jízdu za méně peněz. 1.4 litrové motory jsou po 3 - 4 letech náchylné k výraznému opotřebení.

  • Polo s novým faceliftem. K dispozici široká nabídka modelů.

40%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„1“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2337 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1334 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 853 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 801 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 720 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 174 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, mpv

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2337
    • Škoda Fabia 1334
    • Volkswagen Golf 853
    • Volkswagen Passat 801
    • Škoda Superb 720
    • Ford Focus 487
    • Hyundai i30 465
    • Volkswagen Touran 433
    • Škoda Kodiaq 368
    • Škoda Karoq 348
    • Kia Cee´d 327
    • Volkswagen Tiguan 325
    • Hyundai Tucson 318
    • Škoda Octavia III 314
    • BMW Řada 3 291
    • Škoda Rapid 288
    • Opel Astra 286
    • Ford Transit 285
    • Ford Mondeo 285
    • Renault Mégane 280
    • Škoda Scala 269
    • Dacia Duster 253
    • Peugeot 308 241
    • Kia Sportage 241

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7529
    • Volkswagen 3912
    • Ford 2419
    • Peugeot 1716
    • Hyundai 1481
    • Renault 1351
    • Citroën 1221
    • Opel 1205
    • BMW 1070
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 912
    • Audi 879

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing