Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Volkswagen

Recenze a test Volkswagen Passat B7 2011 - 2015

Recenze automobilů Recenze Volkswagen Recenze Volkswagen Passat B7 2011 - 2015

80% Volkswagen Passat B7 2011 - 2015

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (13)

Řidičské dojmy

Největší změny sedmé generace Passatu pocítíte, když se rozjedete. Nenajdete je ani tak v řízení, protože Passat B7 se řídí podobně jako B6, ale hlavně v komfortu. Co se týká pohodlí na cestách, Volkswagenu se povedlo to, co předesílal. To, že v modelu Passat B7 budete mít pocit, jako byste seděli v autě vyšší třídy. Může za to například systém adaptivní regulace podvozku DCC, který je u Passatů B7 přítomen za příplatek. Systém dokáže upravit jízdní vlastnosti vozu podle řidičem zvoleného režimu Comfort, Normal nebo Sport. DCC přizpůsobuje reakci vozidla na zrychlení, brzdění, řízení a nastavuje odpovídajícím způsobem tlumení podvozku. Nicméně pokud si za systém nepřiplatíte, dostane i tak ve standardu velmi povedený systém zavěšení, který přináší skvělý komfort. Passat B7 je dobře ovladatelné auto s bezproblémovým a snadným řízením, přesným řazením a rychle reagujícím řízením, čímž se mnoho neliší od svého předchůdce. Novější model ale nastavuje mnohem vyšší laťku v úrovni komfortu, což znamená, že Ford Mondeo oproti Passatu B7 nabízí pořád ostřejší a levnější jízdu. Bezpečnostní prvky „šly nahoru“ díky zařazení systému City Emergancy Braking’s system, který jste možná zaznamenali například ve vozu Volvo S60. V nízké rychlosti dokáže tenhle chytrý asistent virtuálně sešlápnout brzdový pedál místo vás a uvést vozidlo dokonce do zastavení, pokud vyhodnotí, že hrozí kolize například s chodcem. Premiéru si v Passatu B7 odbývá i další bezpečnostní systém, který zase hlídá, jak moc je řidič unaven. Únavový detektor je přitom většinou součástí automobilů mnohem vyšší třídy, jako je například Mercedez Benz CLS. Systém funguje tak, že na začátku každé cesty zanalyzuje řízení řidiče. Během jízdy zohledňuje i úhel řízení a použití pedálů. Pokud zjistí, že se chování řidiče výrazně změnilo, varování na palubní desce doporučí řidiči přestávku. Modely Passat B7 jsou k dostání s širokou paletou různých motorů. Populární je například benzínový 1,4 litrový TSI motor. Jeho benefitem je turbodmychadlo, díky kterému i takový malý motor může generovat výkon pěkných 122 koní. Stejná technologie i se stejným systémem přímého vstřikování, jaký je použitý u 1,4 litrového motoru, najdeme i u dalších dvou pohonných jednotek, 1,8 litrového motoru s výkonem 160 koní i u nejsilnějšího motoru celé řady - 2 litrového motoru s výkonem 210 koní. Passat je velmi oblíbeným firemním autem, a protože firmy preferují spíše dieselové motory, je to důvod, proč na trhu s ojetými Passaty kralují modely s touto motorizací. Nejméně žíznivým motorem je 1,6 TDI s výkonem 105 koní a točivým momentem 250Nm. Navíc je velmi šetrný k prostředí, jelikož jeho emise CO2 jsou 109g/km. Nejoblíbenější je pohonná jednotka se zdvihovým objemem 2l, která se snaží vybalancovat ekonomický provoz a výkon. Dostupná je ve výkonech 140 koní a 170 koní. Všechny motory jsou kompatibilní s šestistupňovou manuální převodovkou nebo dvouspojkovou převodovkou DSG, která nabízí pro malé motory šest stupňů, pro motory s vyšším točivým momentem sedm stupňů. Novinkou generace B7 je technologie stop-start u všech modelů s dieselovým motorem a tudíž mají všichni Blue Motion Technology. Ale pozor nesmíme toto označení zaměňovat za samotný model BlueMotion, v tomto případě 1,6 TDI, který je nejčistší model v řadě.

Volkswagen Passat B7 2011 - 2015

Interiér

Když sedíte za volantem, dělá B7 ten samý pocit velkého auta, jako když sedíte v jejím předchůdci. Uvnitř stejně jako zvenku vůz ničím novým nepřekvapí. Přesto máte za volantem pocit, jako by byl interiér na vyšší úrovni. Je to dáno použitím materiálů a vylepšené sady ovládacích prvků. Luxusnější nádech přináší chromované budíky na palubní desce a svěží design se objevuje i na analogových hodinách. Přesedláte-li ze staršího modelu Passatu, budete se po usednutí za volant v novém Passatu B7…

Pokračovat ve čtení interiéru

Volkswagen Passat B7 2011 - 2015

Recenze automobilu

Ačkoliv Volkswagen označuje model Passat B7 za sedmou generaci těchto aut, ve skutečnosti jde spíš jen o facelift předchozí generace B6, takže ho můžeme z legrace označit jako generaci B6,5. Nicméně to nic nemění na tom, že Passat B7 pokračuje v linii středně velkých sedanů, která byla automobilkou poprvé představena v roce 1973. Styl Passatu B7 je velmi podobný předchozí generaci B6, která se poprvé ukázala světu v roce 2005. A přesto je B7 jaksi ostřejší. Pocit většího luxusu ji dávají…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Volkswagen Passat B7 2011 - 2015
  • Volkswagen Passat B7 2011 - 2015
  • Volkswagen Passat B7 2011 - 2015
  • Volkswagen Passat B7 2011 - 2015
  • Volkswagen Passat B7 2011 - 2015
  • Volkswagen Passat B7 2011 - 2015
  • Volkswagen Passat B7 2011 - 2015
  • Volkswagen Passat B7 2011 - 2015
  • Volkswagen Passat B7 2011 - 2015
  • Volkswagen Passat B7 2011 - 2015
  • Volkswagen Passat B7 2011 - 2015
  • Volkswagen Passat B7 2011 - 2015
  • Volkswagen Passat B7 2011 - 2015

Závěrečné hodnocení

  • Jde o důkladný facelift než o kompletně novou generaci

  • Je velmi pohodlný a uhlazený. Dobré jízdní vlastnosti i na rozbitém povrchu. Široký výběr motorů zahrnující excelentní benzínové pohonné jednotky TSI, BlueMotion - nízké emise CO2 109 g/km.

80%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„1“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2374 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1364 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 847 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 799 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 708 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 3 922 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 511 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2374
    • Škoda Fabia 1364
    • Volkswagen Golf 847
    • Volkswagen Passat 799
    • Škoda Superb 708
    • Ford Focus 527
    • Hyundai i30 424
    • Volkswagen Touran 388
    • Škoda Kodiaq 347
    • Volkswagen Tiguan 336
    • Škoda Octavia III 331
    • Ford Mondeo 319
    • Renault Mégane 318
    • BMW Řada 3 313
    • Kia Cee´d 291
    • Opel Astra 289
    • Škoda Rapid 284
    • Škoda Karoq 284
    • Ford Transit 283
    • Hyundai Tucson 265
    • Škoda Scala 262
    • Peugeot 308 255
    • Škoda Yeti 247
    • Audi A4 243

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7501
    • Volkswagen 3878
    • Ford 2437
    • Peugeot 1754
    • Renault 1397
    • Hyundai 1364
    • Opel 1166
    • Citroën 1116
    • BMW 1096
    • Mercedes-Benz 988
    • Audi 961
    • Kia 842

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing