80%
Obsah
Řidičské dojmy
Největší změny sedmé generace Passatu pocítíte, když se rozjedete. Nenajdete je ani tak v řízení, protože Passat B7 se řídí podobně jako B6, ale hlavně v komfortu. Co se týká pohodlí na cestách, Volkswagenu se povedlo to, co předesílal. To, že v modelu Passat B7 budete mít pocit, jako byste seděli v autě vyšší třídy. Může za to například systém adaptivní regulace podvozku DCC, který je u Passatů B7 přítomen za příplatek. Systém dokáže upravit jízdní vlastnosti vozu podle řidičem zvoleného…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Když sedíte za volantem, dělá B7 ten samý pocit velkého auta, jako když sedíte v jejím předchůdci. Uvnitř stejně jako zvenku vůz ničím novým nepřekvapí. Přesto máte za volantem pocit, jako by byl interiér na vyšší úrovni. Je to dáno použitím materiálů a vylepšené sady ovládacích prvků. Luxusnější nádech přináší chromované budíky na palubní desce a svěží design se objevuje i na analogových hodinách. Přesedláte-li ze staršího modelu Passatu, budete se po usednutí za volant v novém Passatu B7…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Ačkoliv Volkswagen označuje model Passat B7 za sedmou generaci těchto aut, ve skutečnosti jde spíš jen o facelift předchozí generace B6, takže ho můžeme z legrace označit jako generaci B6,5. Nicméně to nic nemění na tom, že Passat B7 pokračuje v linii středně velkých sedanů, která byla automobilkou poprvé představena v roce 1973. Styl Passatu B7 je velmi podobný předchozí generaci B6, která se poprvé ukázala světu v roce 2005. A přesto je B7 jaksi ostřejší. Pocit většího luxusu ji dávají…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Jde o důkladný facelift než o kompletně novou generaci
- Je velmi pohodlný a uhlazený. Dobré jízdní vlastnosti i na rozbitém povrchu. Široký výběr motorů zahrnující excelentní benzínové pohonné jednotky TSI,
BlueMotion - nízké emise CO2 109 g/km.
80%