80%
Obsah
Řidičské dojmy
Dům přišel s 140 koní VAG a šestistupňovou příručkou. Přišla uprostřed sněhové bouře, šťastně na pneumatikách "pohodlí" (Michelin Energy 205/55 R16s). Řízení je velmi lehké na motory Michelin Energy 205/55 R16s. Manipulace je v pořádku, ale není to vůz, který vás povzbuzuje, aby jste to hnali. Při normálních cestovních rychlostech je to tiché a nehromadí se po celé zadní straně jako Golf. A to musí být více aerodynamické než Golf, protože jsem zjistil, že je extrémně lehké průměrně…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Stejně jako v minulosti Jettas je tak hrůzostrašný, můžete tam dostat svůj hlas. Je to 529 litrů, což odpovídá obsahu 705 lahví vína. Je to o 29 litrů větší než starý typ Mercedes S a 44 litrů větší než současný vůz značky VW Passat. Golfisté mohou své kluby položit na dlouhé cesty a dostat své vozíky také. Kromě toho jsou opěradla zadních sedadel nejen sklopná, ale také uzamykatelná. (Není to moc místo v autě se spouštěcím zařízením, pokud nemůže být zajištěna bezpečnostní botka.) Když předpovědní meteorologické počasí slibovalo, že by se mělo co nejrychleji dostat, tak se mi to líbilo, takže jsem si oblíbil horizont. Na cestě jsem zjistil, že je zaměřeno na stejnou funkci jako moje dlouhodobá 307 a C-Max, ale injektory PD umožňují mnohem větší flexibilitu. Můžete se dostat až do rychlosti 40 km / h v 6. na více než 1000 otáčkách za minutu a stále se vytahovat čistě, zatímco 307 a C-Max nejsou velmi šťastní pod 55 mph v 6. místě. A to nebylo nic z turbo-výboje, které jsem někdy zažil z 2.0-litrového PD 140 značky VAG. Dashboardu v záhubě a temnotě je tak neochvějně černá, že máte pocit, jako byste řídili uhlíkovou tvář. Nebylo to tak špatné jako Jettas. Jeden z mých dokonce měl černé potahy. Na druhou stranu centrální konzola má tolik míst, kam se dá dát věci, a dokonce i kapesní kapsa, která by ji doplnila o denní výdaje. Zvláštní, má také pár rukojetí. Nejste si jisti, proč jsou. Zdá se, že VW v těchto dnech trvá na postranních sedadlech, které slouží jen k jinému účelu, než je opotřebení a těžké se dostat do auta. Na zadních sedadlech však budou trvat tři dospělí 5 '9 ", pokud nebudou jíst příliš mnoho pizz a na rozdíl od modelu Lexus IS250 nebude prasátko uprostřed sedět s hlavou přímo pod interiérem.
Recenze automobilu
Mám pochybný rozdíl nejen v tom, že jsem vlastnil dva Atlas Gray Jettas, ale že jsem je vlastnil oba ve stejnou dobu. Jeden byl "GT", popsaný časopisem "Car" jako "Golf GTI s batohem". Zdálo se, že to máme navždy. Nakonec jsem na mé webové stránce inzeroval za 150 liber nebo "byl volný člověku z tkaniny", a to s úctou předal v rukách vikáře West Country. Můj další Jetta byl 16v, který se ve schopných rukách firmy Autocar skutečně ukázal být o něco…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Pohodlná, hospodárná a slušná jízda. Bota je tak velká, že tvůj hlas ozvějí. Sklopná opěradla zadních sedadel 60/40.
- Neochvějně ponurý design přístrojové desky. Manipulace je v pořádku, ale nepodporuje vás, abyste ji hnali.
80%
Volkswagen Jetta na prodej
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 84 700 km
- Cena
- 198 000 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 189 000 km
- Cena
- 173 000 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 94 333 km
- Cena
- 87 900 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 196 514 km
- Cena
- 98 000 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 134 471 km
- Cena
- 128 900 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 189 000 km
- Cena
- 173 000 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 130 355 km
- Cena
- 167 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 146 500 km
- Cena
- 95 000 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 134 296 km
- Cena
- 228 000 Kč
- Vyrobeno
- 1985
- Tachometr
- 170 000 km
- Cena
- 60 000 Kč