60%
Obsah
Řidičské dojmy
Vyzkoušeli jsme tři modely Golfu páté generace: model s motorem 1.9 TDI s výkonem 105 kW, model s 16ventilovým motorem 2.0 GT TDI s výkonem 140 kW a také jeden benzínový motor 1.6 FSI s výkonem 115 kW.
Model TDI 1.9 byl obut do pneumatik 195/65 R15, které dobře pohlcovaly všechny rázy, jenž podvozek od rozbitého terénu schytával. Přesto musíme konstatovat, že podvozek je jaksi tvrdší, v porovnání s Mazdou 3 je mnohem méně poddajný. Model má totiž tuhou karosérii a to má vždy dvě strany…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Nádech luxusního interiéru Volkswagenu Golf, mohou někteří soupeři jen závidět. Kůže na volantu je jemná na dotek a všechny další ovládací prvky od řazení až po ovládání sterea, fungují precizně. Vzhled kabiny ničím dramaticky nepřekvapí, přesto je atraktivní a uživatelsky příjemný.
Použití špičkových materiálů v interiérovém provedení dává vozu nadstandardní vzhled. Pozice řidiče je výborná a sedadlo stejně jako celý sloupek řízení nabízí široké možnosti nastavení. Ačkoliv Golf V není…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Snad žádné auto v historii nebylo tak důležité pro svého výrobce jako Golf V pro automobilku Volkswagen. Totiž druhá generace vozů Volkswagen Golf byla opravdu výborná. Vzpomeňme, jak jí popisovala reklama “jen pár věcí v životě je tak spolehlivých jako Volkswagen Golf“. Bohužel pak přišla generace třetí, která byla krokem zpět a ačkoliv generace IV něco napravila a byla vylepšena, jen stěží se přiblížila spolehlivosti druhé generace. Automobilka Volkswagen se nevzdala a snažila se vzkřísit…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Tvrdší jízda než u vozu Focus.
Motor 1.9 TDI je hlučnější, ale mnohem spolehlivější než 2.0 TDI.
Příliš mnoho drahých problémů.
- Kultivovaný a pohodlný v pohybu.
Působivé motory TSI.
Velké zlepšení oproti předchozím Golfům.
Vysoce ekonomické modely Bluemotion.
Vysoká úroveň kvality interiéru.
Velká bezpečnost.
60%