Volkswagen Golf SV je nabízen se čtyřmi benzinovými nebo třemi dieselovými motory. Benzínové motory se pohybují od 1,2 litru do 1,4 litru a výkony od 85 do 150 koní, zatímco naftové varianty jsou 1,6 litrové nebo 2,0 litrové s výkony 90, 110 nebo 150 koní. Z těch nejpopulárnějších je 1,6-litrový TDI s výkonem 110 koní a je snadné pochopit proč. Nabízí více než dostatečný točivý moment pro předjíždění nebo jízdu na dálnici, spolu s nízkými emisemi CO2 101 g / km. Oficiální ekonomika je 62,8 m, takže je nejúčinnějším motorem v řadě Golf SV. Ekonomika je dále vylepšena, pokud zvolíte model BlueMotion zaměřený na ekologii. To využívá stejný motor, ale s aerodynamickými vylepšeními a nižším odpružením, snižuje emise na méně než 100g / km. Nezapisujte však benzín. 1.4-litrová TSI v provedení 125PS je pravděpodobně nejlepší všestranná a ideální pro kulaté město, s dostatečnou silou pro plně nabité vozidlo a slušnou ekonomickou postavou 40,9mpg a emisemi 125g / km. To znamená, že všechny motory jsou dostatečně silné. Nabízejí dobrou kombinaci výkonu a hospodárnosti, ačkoli vstupní úroveň 1,2-litrového benzínu 85PS je ve městě lepší, než při vyšších rychlostech. Golf SV je velmi uvolněné a lehké auto. Elektronická parkovací brzda je skvělá, s jemným automatickým držením pro odtažení a začátkem kopce - je velmi obtížné odkládat nebo vrátit zpět do SV. Na cestách je řízení velmi pevné a přesné, zatímco zdokonalení je působivé. Je málo větru, pneumatiky nebo hluku motoru. Jízdní komfort je velmi dobrý - otvory a rychlospojky se postarají s lehkostí. K tomu však dochází na úkor manipulace s nadšením. SV je trochu na měkké straně skrz zvraty a obraty, s výrazným tělem válce při vyšších rychlostech. Nikdy není moc extrémní naštěstí, s velkým množstvím trakce a celkovým pocitom bezpečné stability ve většině případů. Volkswagen nabízí sedm-rychlostní DSG automatické na několika modelech zahrnující 1,6-litrový TDI. 2.0 TDI 150PS je také nabízen s DSG, i když se šest rychlostí namísto sedmi. Je to převodovka s dvojitou spojkou, spíše než s automatickou převodovkou točivého momentu. DSG nabízí ekonomiku a emise, které jsou podobné ručním modelům - ale převodovky DSG v minulosti utrpěly technický škytavku.
80%