60%
Obsah
Řidičské dojmy
Na vozovce je standardní vůz s rozumnými pneumatikami se sekcemi 65, které dobře vycházejí bez jakýchkoli otřesů a manipulace. Netrpí to "nedotáčivým rolováním" některých MPV, takže je možné je zhroutit podobně jako hatchback. Vyzkoušeli jsme modely 1.6FSI a 1.9 TDI 105, z nichž obě byly nepostřehnutelné, s výjimkou mírné tendence k tomu, aby se motor 105 dostal na turbo při rychlosti kolem 2.500 ot./min. Řidiči trpí nepatrným výkonem a ekonomickým deficitem, neboť všechny údaje jsou mírně dolů na lehčí Golf. O měsíc později jsem zkusil 2.0 TDI 140 DSG a to je určitě spec. Můžete je řídit ručně nebo v plném automatickém režimu (a pokud zapomenete, vrátí se automaticky do plného automatického režimu). Stejně jako u Touranu, skříň DSG nejen maskuje agresivní dodávku točivého momentu motoru, ale také je nejlépe využije a auto je opravdu potěšením řídit s taškami předního konce rukojeti. Takže za Golf Plus zaplatíte pouhých 500 liber za Golf Plus a nadále zaplatíte trochu víc za pohonné hmoty, což by bylo hloupé, kdybyste byl většinou jediný v autě. Ale není to auto repa, ani obchodní vůz. Je to rodinné auto pro rodiny s jedním automobilem nebo školní a nákupní vozidlo pro rodiny s dvěma vozy. Německý scénický s postavením tohoto významného golfového odznaku. A 2.0 TDI DSG jsou tašky zábavné jízdy.
Interiér
K dispozici jsou obvyklé skládací opěrky s držáky na nápoje. Středová konzola a držáky dveří. Dokonce i držák lahví. V podlaze nemáte dlážděné podlahy, jako na Scenic, ale je tam celkově až 43 míst, kam se dají věci, včetně plochého úložného prostoru, který je schopen ubytovat většinu dětských kočárků mezi zadní zavazadlovou plošinou a náhradním prostorem. Po startu na C-Maxu bylo okamžitě zřejmé, že návrháři zmeškali trik. Přední sedadla mají boční podpěry, takže se nemůžete jednoduše dostat…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Gulf Plus je o 3,75 "vyšší než Golf. To však stačí k tomu, aby cestující mohli posadit mírně vzpřímeněji, což je většinou pohodlnější. A protože ohnuté nohy nezahrnují tolik délek, mohou návrháři nabídnout výběr více nohou nebo delší zatížení. Aby bylo možné usnadnit to, rozdělené zadní sedadla 60/40 mohou být posunuty dopředu nebo dozadu na běžkách. Jeden nebo oba mohou být sklopeny dolů, aby tvořily téměř plochou zavazadlovou palubu. Středová část loketní opěrky může být složena, což…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Vyšší, prostornější a univerzálnější verze Golf Mk V. Dobrá jízda a přiměřeně uklizené zacházení. 2.0 TDI 140 DSG je ten, který má.
- Mírně žíznivější než ekvivalentní Golf. 1.6 FSI a 1.9 TDI 105 jsou nepřekonatelné výkony.
60%
Volkswagen Golf Plus na prodej
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 233 000 km
- Cena
- 149 900 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 240 000 km
- Cena
- 69 990 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 144 000 km
- Cena
- 135 000 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 114 800 km
- Cena
- 159 000 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 227 000 km
- Cena
- 89 000 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 234 000 km
- Cena
- 149 900 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 156 189 km
- Cena
- 119 950 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 260 426 km
- Cena
- 109 900 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 126 214 km
- Cena
- 159 900 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 189 299 km
- Cena
- 99 900 Kč