Tak co je tohle Tardis prostornosti řídit? Odpověď je velmi pěkná. Chrastí trochu, jak od obložení tak motoru od startu. Ale šestistupňový autobox je nejvíce inteligentní svého typu, který jsem kdy měl potěšení z jízdy. Stejně jako každá účinná nafta, 120PS FIAT Multijet trvá navždy, aby se zahřála. Takže box má třetí, aby pomohl procesu. Z chladného startu se velmi elegantně změní na třetí, pak zůstane tam, když použijete měnič krouticího momentu, pokud klesnete pod 20 mph. Na dálnici, i když zrychluje lehce, zůstává v 5. až 75, což bude pravděpodobně velmi dobré pro odtah karavanu. (Vauxhall má za to plnohodnotnou sadu za rozumnou cenu.) Zvedněte a změní se až na 6. na 70, pak držte 6. až 60 a pak se vrátíte zpět na 5. místo. Pomalu k 40 a klesne na 4. místo. A dělá to všechno tak uvolněně, bez povšimnutí, že vás uvolní. 6. nabídne kolem 35 milisekund za 1 000 otáček za minutu. Vychází také úžasně dobře, aniž by to ohrozilo jízdní komfort, a to i při motocyklu 215/45 RT 17, které mi přišlo Zafira. "Dobrá manipulace" nemyslím, že vám dává vzrušení závodních automobilů. Prostě dělá práci s aplombem, uchopením, kde by starý Zafira nechal jít, a aniž by vám a vaším cestujícím způsobil jakoukoli formu nepohodlí. Žádná zpětná vazba o životnosti přenosu samozřejmě, přestože je také vybavena zařízeními SAAB 9-3s, Signums, Vectras a Astras. Vyzkoušejte však dobře osvědčený dieselový vznětový motor řady 1.9 s kapoty Alfas a FIAT, jakož i SAAB a Vauxhalls. Můžete jej také získat s výkonem 150 koní a dodatečným točivým momentem 35 Nm, který byste mohli potřebovat pro šest nebo sedm. Opravdu jsem měl toto vozidlo rád, takže mám v nebezpečí, Částečně proto, že byla tak pohodlná, částečně proto, že se jí tak dobře zacházelo a částečně díky své vynikající automatické převodovce.
60%