60%
Obsah
Řidičské dojmy
Tak co je tohle Tardis prostornosti řídit? Odpověď je velmi pěkná. Chrastí trochu, jak od obložení tak motoru od startu. Ale šestistupňový autobox je nejvíce inteligentní svého typu, který jsem kdy měl potěšení z jízdy. Stejně jako každá účinná nafta, 120PS FIAT Multijet trvá navždy, aby se zahřála. Takže box má třetí, aby pomohl procesu. Z chladného startu se velmi elegantně změní na třetí, pak zůstane tam, když použijete měnič krouticího momentu, pokud klesnete pod 20 mph. Na dálnici, i když…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Za prvé, uspořádání sedadel. Jak zná někdo starý Zafira, nejzadnější dvojice sedadel "Flex7" vystupuje z nízkého patra. Nejprve však musíte posunout těžkou středovou lavicu směrem dopředu a přední sedadla musí být v poměrně přední poloze. Potom můžete uspořádat kompromis v nohách pro všechny tři řady, ale nemůžete to udělat individuálně pro centrum tři, jak můžete v Peugeotu 307SW. Cestující v zadních sedadlech jsou poměrně pohodlní, ale sedí nízko a vyšší z nich se ocitnou v kloubech…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Tento test je odpovědí na často kladenou otázku. Svět není zcela přeplněn sedmístnou dieselovou automatikou. Takže je nový Zafira diesel auto dobrý? Je to proti Touran DSG, nadcházejícímu novému modelu Sharan DSG, novému vznětovému automatu Galaxy 1.8, poslední ze staré dieselové automatiky Shalambra. A to je o tom. Vauxhall Zafira Diesel Automatic 2006 Test na silnici
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Compact přesto může mít sedm lidí. Zadní sedadla se skládají do podlahy. Více všestranné sedátko ve střední řadě než předchozí model. Vynikající motorová nafta.
- Rezervní kolo je citlivé na krádež. Některé se týkají problémů s kvalitou. Potenciální katastrofy s dieselovým motorem 1,9. Vyhýbejte se 1,9 dieselům starším než 6 let jako použitý nákup.
60%