Pod kapotou VXR8 GTS je 6,2-litrový motor V8 s kompresorem, který produkuje špičkový výkon 585PS a špičkový točivý moment 740Nm. To jsou některé vážně působivé počty pro auto s cenou méně než 60 000 liber. Ale pokud hledáte cenově dostupné auto, pak si to znovu přemýšlejte - provozní náklady jsou obrovské. Oficiální ekonomika pro manuální model je 18,5 m, nebo 18 mph pro auto - význam 10 000 mil ročně by stálo téměř 3000 liber v palivu. Emise jsou 363 g / km, takže VED stojí v prvním roce 1120 liber a více než 500 dolarů ročně (v pre-2017 sazbách). Model VXR8 může nabízet impozantní výkon za cenu, ale je to sotva úsporný nákup. Jakkoli, je to rychlé. Zrychlení z 0-62 km / h trvá jen 4,2 sekundy a maximální rychlost je omezena na 155 km / h, čísla téměř odpovídají V8 Ford Mustang, auto, které stojí kolem 20 000 liber méně a má podobnou osobnost svalového vozu. VXR8 má mnohem větší točivý moment než Mustang, ačkoli - 740Nm versus 530Nm. Výsledkem je lepší zrychlení v převodovce. Předjíždění nevyžaduje nic víc než jemné ohyb pravé nohy - víc než to, a auto se cítí, jako by mohlo zasáhnout horizont. Způsob, jakým VXR8 zvyšuje tempo, je velmi, velmi působivý. Navíc je doprovázeno nádherným výstřikem a pískáním chirpů z kompresoru. Cítí se skutečně zvláštní. Ovšem řidiči potřebují věnovat pozornost. VXR8 GTS je pohon zadních kol a pokud nebudete s plynem škrcený, narušíte jízdu i při vyšších rychlostech. Naštěstí s jemnou pravou nohou je překvapivě hmatatelné díky rohům, které pomáhají magnetickými tlumiči, které se neustále přizpůsobují situaci, slučují slušný komfort s dobrou regulací těla. Řidič je velmi dobře vyvážený a přesný a umožňuje řidiči umístit vozu s překvapivou úchylem, a to i přes jeho velikost a hmotnost. Řidič si může vybrat z různých jízdních režimů, které upravují pevnost odpružení, kontrolu jízdy a dokonce i úroveň hluku v závislosti na situaci s nastavením Tour, Sport, Performance a Track. V režimu Tour je VXR8 GTS skutečně poměrně civilizovaný, hmatatelně, ale ticho, a pohlcuje většinu nárazů. Ostatní režimy zvyšují stav, ale bez ohledu na to, jaké nastavení je vybráno, je VXR8 velmi rychlý a rohuje tak, že je v rozporu s jeho obrovskou velikostí. Je to také kompetentní křižník - motor se vůbec nenarušuje rychlostí 70 km / h. Je to jen škoda, že má takovou chuť k palivu. Manuální převodovka je elegantní a přesná, ale automatický je někdy trochu neohrabaný a nepředvídatelný, zvláště při zrychlování z rohů. Může být potlačena pádlami namontovanými na volantu, ale i tak je příručka pravděpodobně lepší, nehledě na to proto, že je o něco ekonomičtější. Každé malé pomáhá.
60%