Jak můžete očekávat od městského automobilu, Vauxhall Viva je v nejlepším stavu v městském prostředí a jeho komfortní jízda a komfortní jízda fungují dobře s nízkotlakým tříválečným benzínovým motorem. Bohužel Viva postrádá zábava a "velký vůz", který se vyznačuje dalšími malými poklopy při vyšších rychlostech, což dělá poněkud náročné, pokud jde o rychlosti dálnice. To znamená, že Viva a její pětistupňová manuální převodovka musí být tvrdě zpracovávána, aby udržovala hybnost nad 50 km / h, s pravidelnými downshifts, které vyžadují řešení kopců nebo skluzů. To znamená, že Viva pohodlně pojíždí s rychlostí 70 km / h, s tempomem a varováním o odjezdu z jízdního pruhu, které jsou standardně vybaveny, ale dosažení cestovní rychlosti je trochu úkolem. Viva je pohodlné auto k řízení, ačkoli, zvláště při nižších rychlostech, s dobrou jízdní pozicí a spoustou všestranné viditelnosti. Motor je také dobře tlumen, zatímco celkový hluk na silnici je dostatečně potlačen, aby vám umožnil pokrýt dlouhé vzdálenosti v relativním klidu a klidu. Kromě toho, že má dobrý systém odpružení, který pohlcuje všechny hrboly a rány na silnici, je Viva slušným vozem, který vede po silnicích B, s komfortní manipulací a minimálním zatáčením těla v rozích. Ovšem řízení je trochu znecitlivělé, ale je tu dostatek zpětné vazby a přilnavosti na přední straně, aby řidiči poskytli důvěru, aby se trochu chtěli tlačit podél zkroucených venkovských drah. V základní výbavě Viva vynechává výjimku pro VED, emise 104 g CO2 / km a návrat 62,8 mil. Vauxhall však nabízí upgrade ecoFlex s aerodynamickými vylepšeními a pneumatikami s nízkým valivým odporem, které snižují emise až na 99g / km a zlepšují hospodárnost až na 65,7mpg. Zdá se, že to neovlivňuje schopnost jízdy vozu při nízkých rychlostech, ačkoli při vysokých rychlostech by celková rychlost 20 mph za 1 000 otáček za minutu mohla být na dálnici trochu opotřebována. Přesto, Viva má více "go" než 70PS Vauxhall Adam 1.2.
60%