Benzínový motor FIAT / Alfa / GM 1,9 litru 150 PS je velmi působivý. Ne tak hrubý a "náhlý" jako nový VAG nový 140PS 2.0 litr. Ale s masem středního rozsahu točivého momentu, který hodil auto dopředu na 3. a 4. rychlost. Nedovedu si představit žádné středně-manažerů, kteří byli odsunuti z jejich 3.0-litrových vozů V6, které se v tomto oddělení zhoršily. Vauxhall se v dnešní době jistě dostává do správné polohy. 150 vytahuje rychlostí 35 km / h na 1 000 ot./min v 6., což je nejen příjemné a relaxační, znamená to, že jste v dokonalých otáčkách, abyste mohli rychle zvýšit rychlost, pokud budete potřebovat bez změny. A na rozdíl od minulého týdne Astra turbo, namísto pít benzín ve výši 30 - 35mpg jste popíjeli diesel na 40 - 45mpg. Auto sedí na stejné platformě "Epsilon" jako současná SAAB 9-3, takže je daleko od starého starého pudingu předchozího Vectra. Mám podezření, že to jde mnohem lépe, ale nebylo to schopné správně posoudit, protože někdo viděl, že je vhodné, aby testovací vůz na volitelných 19 "slitinových kotoučích s tenkými proužky gumy 235/35 ZR19. samozřejmě, když se zrychloval, každá nedokonalost na povrchu vozovky měla točivé momenty po celém místě. Brzdění na nerovných plochách, které byly nyní poskytnuty před většinou kruhových objezdů, také narušilo to velmi špatně. , i přes to, že jízda nad dopravními škodlivými opatřeními nebyla příliš špatná, tak jsem silně podezřelý, že na rozumnějších standardních 17 "kolech a pneumatikách by bylo méně stěžovat. A na všech 215/55 R16s nižších spec Vectras by nebyly žádné záblesky. Nechci tady na Vauxhallu. V dnešní době se motory musí vyzývat k všem, a pokud by nebyly zařazeny 19 "slitin na seznam voleb, potom by to rozhodně mělo mít trh s náhradními díly, takže jaký je verdikt? Lepší nebo horší než Mondeo? stále je to ostřejší manipulační vůz, ale vzhledem k tomu, že rozdíl mezi Mondeem a starou Vectrou býval křídou a sýrem, teď už nejsou víc než různé druhy sýrů, takže pokud mi někdo řekl, že dávají přednost novému modelu Vectra Mondeovi I by se nedostal do hloupého argumentu.
60%