V průběhu let od svého uvedení na trh v roce 2008 byl Vauxhall Insignia Sports Tourer prodáván s neuvěřitelným množstvím motorů, od běžných 1,8 litrového benzínu až po moderní a výkonné dieselové motory o objemu 1,6 litru a 2,0 litru CDTi, s hospodárností do 72,4 m. Z pozdějšího plodu motorů je pravděpodobně nejlepším dieselovým motorem CDTi o objemu 170 litrů. Vyrábí dostatečný točivý moment 400Nm, takže je schopen předjíždět pomalu se pohybující provoz. Když se tvrdě tlačí, trochu se mu to stává, ale při dálkové plavbě je to klidné a dostatečně schopné, aby udělalo uvolněný pokrok. Řidiči firemních vozů pravděpodobně vyrazí na 1,6-litrovou dieselovou motorku o objemu 136 koní. Je to také díky poměrně dobrému točivému výkonu 320 Nm, takže funguje dobře na dálnici. Velkou výhodou oproti ostatním motorům je jejich nízké emise - jen 104g / km - což znamená nízké BIK. Oficiální ekonomika pro nejčistší varianty EcoFlex je 72,4 mpg. Motorová řada také obsahuje 1,4-litrový turbodiesel o výkonu 140 koní, který je překvapivě schopný a hospodárný, s oficiálním číslem 50,4 m. K dispozici je také benzín s turbodmychadlem o objemu 250 koní, a pokud chcete skutečně jet rychle, je k modelu VXR vybavený 2,8 litrovým V6 benzínem o objemu 2,8 litru, který zajistí rychlý čas sprintu 0-62 km / h. Insignia Sports Tourer je jednoduché vozidlo s poměrně dobře vyváženým řízením a přiměřenou kombinací jízdních vlastností a jízdních vlastností na silnicích a dálnicích. Na silnějších silnicích by mohlo být zavěšením lepší práce namáčení vrtů a zatímco řízení není špatné, mohlo by to být lepší na venkovské cestě. All-in-all Insignia Sports Tourer je v pořádku, ale nyní ukazuje svůj věk. Chybí klidný komfort Passat na dlouhé cestě a není to tak příjemné na zkroucené trase jako Mazda 6 nebo Ford Mondeo. Na straně plus existují řada volitelných bezpečnostních technologií, které nabízejí, včetně přizpůsobivého tempomatu, asistence slepých bodů a rozpoznání omezení rychlosti.
60%