60%
Obsah
Řidičské dojmy
V průběhu let od svého uvedení na trh v roce 2008 byl Vauxhall Insignia Sports Tourer prodáván s neuvěřitelným množstvím motorů, od běžných 1,8 litrového benzínu až po moderní a výkonné dieselové motory o objemu 1,6 litru a 2,0 litru CDTi, s hospodárností do 72,4 m. Z pozdějšího plodu motorů je pravděpodobně nejlepším dieselovým motorem CDTi o objemu 170 litrů. Vyrábí dostatečný točivý moment 400Nm, takže je schopen předjíždět pomalu se pohybující provoz. Když se tvrdě tlačí, trochu se mu to…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Insignia Sports Tourer má zavazadlový prostor o objemu 540 litrů, měřený od podlahy zavazadlového prostoru až po nákladový kryt se zadními sedadly na svém místě. Sklopení zadních sedadel je velmi snadné, a kryt zavazadel může být uložen pod podlahu bez velkých obtíží. V této konfiguraci se nákladový prostor zvyšuje na 1530 litrů. Přístup do zátěže není příliš špatný, ale zadní nárazník je velký a může se dostat do cesty při posuvu těžkých předmětů dovnitř nebo ven. Je to však jen málo kritika -…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Od doby, kdy byl v roce 2008 zahájen závod Vauxhall Insignia Sports Tourer, každý výrobce soupeře vyrazil s něčím novým, takže je překvapením, že se vůbec nevyrovná. Je to dokonale schopný a praktický automobil, ale značná zatěžovací plocha a široká škála motorů nemůže skrýt méně než působivou kabinu a někdy i špatnou zdokonalení. Kapacita zátěže je 540 litrů na krytu zavazadlového prostoru se zadními sedadly vzhůru, což je stejná úroveň jako model Ford Mondeo Estate. Plošina nákladu je plochá…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Praktická zatěžovací plocha. Pro rodiny s dětmi. Široká škála motorů.
- Motory mohou být hlučné. Není tak dobré řídit jako ostatní pozemky. Interiér se cítí datovaný ve srovnání s nedávnými soupeři.
60%