Vauxhall Crossland X hodně sdílí modely Peugeot včetně motorů. K dispozici je benzinový motor o objemu 1,2 litru s výkonem 80 koní, 110 koní nebo 130 koní a 1,6-litrovým naftovým motorem s výkonem 100 koní nebo 120 koní. Vyhněte se benzinu 80PS a nemusíte se opravdu pokazit - všechny motory poskytují spoustu výkonů v rychlosti pro dosažení rychlosti dálnice nebo pomalého provozu a ekonomika je silná. Motorový benzín s výkonem 130 koní je však nejlepším motorem vozového parku - má šestistupňovou převodovku, v porovnání s pětistupňovým motorem s méně výkonnými benzinovými motory, takže je lepší k dálkovému křižníku. I přes to, že je nejvýkonnějším benzínovým motorem, není to špatné, pokud jde o spotřebu paliva, s oficiálním číslem 55,4mpg. Dieselové motory jsou samozřejmě ještě lepší, s oficiálními údaji o rychlosti přibližně 80mpg. Bohužel, zatímco motory jsou dobré, zbývající řidičský zážitek je nedostatečný. Ovládání je houbovité a nepřesné, změna převodovky je nedosažitelná a zavěšení, i když je na dálnici dobré, je při nízkých rychlostech nerovnoměrné a poskytuje špatné řízení těla v rozích, přičemž se vozidlo rozkládá a otáčí se směrem dolů. Na straně plus, lehké řízení znamená, že parkování není sluchem, a zatímco Crossland X může být větší než typický hatchback, je stále ještě dost kompaktní, aby byl řízen s důvěrou ve města a vícepodlažní parkoviště. Pedály lehké spojky ulehčují život i při zastávce / startu, takže pokud nejste příliš nadšený řidič a nejvíce se zajímáte o snadné použití, můžete pravděpodobně odpustit nedostatky Crossland X. Existují některé užitečné standardní bezpečnostní prvky. Všechny vozy mají tempomat, varování při odjezdu z jízdního pruhu, omezovač rychlosti a rozpoznávání dopravních značek, zatímco volitelná výbava zahrnuje LED světlomety a head-up displej. Zvláštní, přestože je kamera vybavená přední částí, je automatické nouzové brzdění nákladnou možností. To je trochu zklamání na rodinném autě.
60%