Pod kapotou dvou vozů, které jsem jezdil, jsem pohádal motorem ukrytým pod velkým plastovým krytem označeným "Ecotec", což je ve skutečnosti stejná vynikající 1,248cc Multijet nafta, jak je používána u mnoha FIAT. A pod ním, z korzety, je to stejná základní konstrukce jako FIAT Grande Punto. Ale srovnejte tyto dva vedle sebe a nejsou opravdu znovu očkované klony. Dokonce i přepážková struktura je jiná. Udělal jsem více než 500 mil v modelovém modelu 90PS Design 5 door s katalogovou cenou 13.247 liber (slevy na 10.954 liber). Pak je to spíše menší vzdálenost v třípodlažním klubu 75PS s A / C, také s doplňky, který uvádí £ 10,947 (slevy na £ 9,273). Převodovka je dobrá: 6 poměrů s 90 a 5 s 75. Ale abyste provedli blízký zázrak přepravy tohoto 1 025 kg - 1 244 kg vozu podél rychlosti dálnice, utrpíte nevyhnutelný nedostatek točivého momentu při nízkých otáčkách, dolů. V žádném případě to není katastrofa, ale může vás někdy zachytit mimo kruhové objezdy, kde budete mít dostatek točivého momentu, aby jste je mohli trefit, ale může být nucen používat druhé. Odpusť to ale při prvním naplnění. Dokud jsme oba dmychadla a já oba překvapili nádrž, tak jsem získal ohromující 57,72 miligramu, což je nejlepší ekonomická postava, kterou jsem kdy dosáhl v jakémkoliv autě. Zatlačte vozidlo na rohy a zachytí a manipuluje dobře. Řízení citlivé na rychlost se zdá být navrženo pro generaci, která se naučí řídit počítačové hry. Je to určitě rychlé a přesné, ale střídá se mezi světlem a ne tak lehkým, zatímco jakákoli "cesta k cíli", kterou získáte, se zdá být zcela falešná. Je to skoro jako kdyby někdo uchopil ruce kolem sloupu řízení, aby získal dojem váhy. Já jsem vlastně upřednostňoval motor Club 75bhp s mírně nižší specifikací. Dvě dveře jsou mnohem sportovně vyhlížející. A zdálo se, že řídí lépe s více "pocit" a méně umělé lepivosti. Nezapomeňte na seznamy cen (které jsou vypočítány jako diskontované) a nový model Corsa je slušný poměr mezi hodnotami za peníze. Až 9 273 liber není moc pro dobře postavený motor nafta s objemem 60 ps. A volitelný nosič jízdních kol £ 155 je nejvhodnější řešení pro přepravu kol na zadní straně, které jsem kdy viděl.
60%