60%
Obsah
Řidičské dojmy
Pod kapotou dvou vozů, které jsem jezdil, jsem pohádal motorem ukrytým pod velkým plastovým krytem označeným "Ecotec", což je ve skutečnosti stejná vynikající 1,248cc Multijet nafta, jak je používána u mnoha FIAT. A pod ním, z korzety, je to stejná základní konstrukce jako FIAT Grande Punto. Ale srovnejte tyto dva vedle sebe a nejsou opravdu znovu očkované klony. Dokonce i přepážková struktura je jiná. Udělal jsem více než 500 mil v modelovém modelu 90PS Design 5 door s katalogovou…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Palubní deska a přístroje jsou jasně a úhledně rozloženy uvnitř, ale horní část centrální části, která se rozkládá k palubní desce, se odráží v strmě stíněném plátně. Mnohem více je to v klubu, kde je ořezáván ozdobným lištou z kartáčované slitiny. Mně se mi líbily některé funkce, jako je nastavení hlasitosti palubní desky pro rádio na volantu. Kolem zadní části je dvouvrstvá botka. Horní patro, rovina s prahem, pak kufřík-velký, obdélníkový prostor pod, a pod ním, radost z radosti, plné…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
"Pojďte!" Nový Corsa byl postaven pouhými dvěma body za požehnaný titul European Car of the Year 2007. Na konci dne je Corsa navzdory všemu humbuk jen auto. A vítěz měl tu výhodu, že je "víceúčelovým vozidlem". (Ford S-Max.) Není pochyb o tom, že nová Corsa je dobře vyrobená. Cítí se silná a pevná. Nějaký malý hatchback, který by Němci stavěli v Německu. Ačkoli je ve skutečnosti shromážděno v Zaragoze, severním Španělsku, několik set kilometrů od závodu VW Polo v Pamploně na…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Pevné a slušné vybavení. Přiměřená manipulace a některé mizerné motory.
- Boot příliš úzký pro standardní velikost kočárku. Pomlčka se odráží na obrazovce. Problémy s DPF 1.3 CDTi. Chyby ECU. Méně chyby než Polo, ale nejsou tak spolehlivé jako Fiesta.
60%