Pokud se od nás výrobce žádá, abychom navrhli auto, které by vyhovovalo našim potřebám, co bychom si položili na začátek našeho nákupního seznamu? Pro mě bych začal s hlavou, která se otáčela vnějším směrem, aby otravovala sousedy. Nechci, aby auto bylo příliš velké, a tak bylo obviněno z poškození našeho prostředí. Mám rád kovové barvy, protože se čistí dobře a živé barvy jsou nutností. Interiér by musel být prostorný se spoustou zábavy pro bezpečný ukládání osobních efektů. Abych byl naprosto upřímný, nejsem obrovský fanoušek složitých automobilových přístrojů. Pohodlný přehrávač CD a klimatizace stačí. Potřebuji prostor pro děti v zádech, aniž by jejich růst stál. S drahým nákladem na palubě musí být vůz plný bezpečnostních prvků. Jakmile každý týden pořádám mnoho kilometrů, auto bude muset být dobré ve stávkách spotřeby paliva. Být držitelem šňůry s vědomím nákladů, dávám přednost vozu s nízkou pojišťovací skupinou, nízkým pásmem VED a / nebo samozřejmě s nízkými emisemi CO2. Konečně musí být zavazadlový prostor schopen ubytovat týdenní obchod. Vysoký řád? Možná. Dobrou zprávou však je, že jsem našel takové auto. Nový vůz značky Vauxhall Agila je určena pro ženy. Řádek se jednoduše skládá ze tří výřezu, výrazu, který je spojen s benzinovým motorem o objemu 1,0 litru. Klub disponuje stejným motorem jako doplněk k benzinu s objemem 1,2 benzínu a 1,3 dieselu. Horní řada je Design, buď s benzínem 1.2, nebo s 1,3 dieselovým motorem. Všechny modely Agilas jsou pět variant dveří na pětistupňové manuální převodovce s automatickou volbou v nabídce 1.2 Club nebo Design. Cheltenham byl zvoleným místem pro spuštění Agile, aby se zdůraznila flexibilita tohoto vozu. Když se Agila ukáže na skutečný stav města, uvolnila se z této nádherné nákupní čtvrti bez námahy. Na slavných otevřených silnicích okolní krajiny Agila zdůraznila jeho trvanlivost. Říkejte mi děvčátko, nebo co, ale nejpozoruhodnější věc, která mě okamžitě zasáhla, když jsem viděla, že Agilas všichni se nacházejí u hotelu de Vin, byly nápadné barvy exteriéru. Marocká modrá byla moje oblíbená; druh modrého dítěte následoval rychle Lemon Grass, který je bledě zelený. Některé vnější barvy se rozšiřují do interiéru sedadel; dveřní panely a centrální konzola tak, aby vypadaly opravdu funky. Nezapomeňte nosit sluneční brýle, když uvidíte Sunset Orange! Nová Agila má určitě zralý vzhled a spadá do nové kategorie s názvem monocab. Tento design maximalizuje prostor a praktičnost, přesto udržuje atraktivitu řidiče a rozlišovací způsobilost Díky vysoké střešní linii a rovnoměrnému uspořádání skla je interiér Agily velmi světlým prostorným místem, kde se můžete dostat s velkým množstvím hlavy, nohou a loktem. Vstupní úroveň Expression je docela základní a je vybavena přehrávačem CD. Navzdory svým malým rozměrům je Agila vybavena užitečnými řešeními pro ukládání dat, abychom mohli nakupovat, dokud nepadnou. Pokud potřebujeme více prostoru pro skrytí našich tajných nákupů, Agila přichází s novou inovativní funkcí. 35-litrový skrytý úložný prostor pod nákladovou podlahou modelů Club a Design, které lze v případě potřeby odstranit. Při startu byly k dispozici všechny tři motory. Začal jsem v benzinovém objemu o objemu 1,2 litru a byl velice ohromen při vychytávání a tím, že udržoval rychlost na otevřených cestách. Tento motor běží rychlostí 0-62 km / h za 12,3 sekundy, dosahuje maximální rychlosti 109 mph a spotřeba paliva činí 51,4 mpg při kombinovaném cyklu. Emisí CO2 je 131 g / km. Agila nikdy předtím neměla vznětový motor, ale sdílí stejný 1.3-litrový CDTi, který debutoval v Corsě. To se může pochlubit skvělou spotřebou paliva na 62,8 mpg v kombinovaném cyklu a emise CO2 jsou sníženy na 120k / gm, což znamená, že cena VED činí pouhých 35 liber za rok. Našel jsem to však spíše hlučné a ne tak prudké jako 1,2 litru. Navzdory tomu musí být ideálním kandidátem pro motoristy, kteří jsou drahocenní. Takže můj skromný 1.0 litr mě bude hýbat? Dobře velmi skoro i přes počáteční účinek na vysoušeč vlasů. Ale jakmile to začalo, skoro jste zapomněl, že je to jen 1,0 litr. Tento motor je nejúčinnější při výkonu 64,2 mpg v kombinovaném cyklu, který z něj dělá lákavé uchazeče. Řízení s posilovačem je krásné a bude se odvíjet od těch parkovacích míst. Ale stejně budete chtít narazit na otevřenou cestu, protože dynamika jízdy na této nové Agile je velmi působivá. To se může pochlubit jednoduchým a efektivním uspořádáním zavěšení, které zlepšuje ovladatelnost a jízdu. ESP je volitelně navíc v rozmezí 400 liber.
60%