Za předpokladu, že 8 335 GBP získáte pouze základní 3-dveřní D-4D S s dieselovým motorem o výkonu 74 koní, který přidá všechny 1,200 liber k ceně benzinové verze o objemu 1,6 litru o objemu 67 koní. A s pneumatikami 155 / 80R13, S nevytváří mnoho gumy na silnici. Ale pro peníze jsou stále hodně auta. Každý, kdo dělá mega míle, zjistí, že dalších 1 200 liber dobře strávených, a to nejen kvůli mimořádné spotřebě paliva, ale i kvůli rychlejšímu a ještě uvolněnějšímu jízdnímu zážitku nižšího benzínu. Zdá se, že nejprve nezůstává ani jako Citroen C3 1.4HDI. Ale jakmile se dostanete do země, důvod se stane zřejmý. Neobvykle za vznětový motor a neslýchaný na 1,4 diesel, druhý rychlostní stupeň neudrží cihlovou zeď u 40. Je to o něco pomalejší na vychytávání, přesto dobré pro více než 50 mil / hod. Třetí pak vás nese na 77mph, a pokud si myslíte, že je trochu blízko, je to tak. Jedná se o první diesel, který jsem řídil sportovní převodovkou s úzkým poměrem a limitem 5000 ot / min. S rychlostí 0-60 v délce 12,5 sekundy a maximální rychlostí 106 milisekund je to tak rychlé, jak to bude pravděpodobně chtít. Obrovskou výhodou modelu Yaris byla vždy snadná vstup a výstup. FIAT Punto byl dobrý. Yaris je lepší. Jste jen tak trochu procházet a sednout si, jako by na sedadle nebylo žádné auto. Dokonce i zadní sedadla pětidveřových dveří jsou houpačka, která se dostane dovnitř a ven. A pokud není botka dostatečně velká pro váš týdenní výlet do pokladny, můžete vždy posunout sedadlo dopředu. Druhou výhodou je, samozřejmě, je-li zadní sedadlo obsazeno vašimi malými miláčci, můžete je k sobě přiblížit. Kvalita jízdy u pneumatik 175/65 R14 - na všech modelech, kromě modelu S - je úžasná. (Mohlo by to být ještě lepší na 80 profilových pneumatikách S.) Komfortní úroveň porazí vše ostatní ve třídě a pak některé. Jsem jistě o hodně lepší než to jinak vynikající Honda Jazz. Manipulace je také dobrá. Ovládání je jen trochu pomalé a můžete cítit, že vůz vozu chtěl běžet široký, pokud ho budete tlačit tvrdě. Ale nedokážu si představit, že by se někdo dostal do obtížnosti, dokud neuniknou úplně. Pokud jde o mě, D-4D udržel Yaris špičku třídy supermini. Je to jen částečně porazeno mnohem lepší vzhled a brilantní všestrannost Honda Jazz. Takže pokud potřebujete supermini, zkuste obě. A přemýšlejte o tom, zda vzhled a balení jazzu porazí úspornost, komfort a jízdní vlastnosti vozu Yaris.
80%