Vypadá to všechno. V tmavě modré metalíze s volitelnými hliníkovými koly Toyota Yaris Verso téměř vypadá dobře. V bledém kovovém zlatě, stejně jako ten, který jsem měl, by někdo mladší 50 let musel být extrémně silný, aby řídil jeden. Ale faktem je, že se jedná o vůz zaměřený přesně na více než padesát let. Jeho čtyři vysoké a široké otevírání dveří z něj dělají nejjednodušší auto, které se dostanete dovnitř a ven, které si můžete koupit. Má obrovské uvnitř uchopené kolejnice, které běží zepředu a dozadu a dále pomáhají proniknout a vystupovat. A pro vozík svázaný s vozíkem, nízká výška zadní nápravy umožňuje vstup bez dalších modů, kromě ramp, velmi proveditelný návrh. Samotné zadní dveře jsou na pravé straně otočné, takže na těžkých hatchbackách není žádná šance. A když je proces skládání sedadel trochu namáhavý, dvě větší zadní sedadla jsou pod předními sedadly, Vauxhall Zafira, takže zůstávají téměř ploché volné místo. K dispozici jsou čtyři silné háčky, které zajišťují, aby byly zavazadla, invalidní vozíky, psí klece nebo psy pevně uchyceny. Stejně jako Renault Megane Scenic má dvoupodlažní odkládací schránku, ale to je zavěšeno svorkami na hliníkových tyčích a chrastítky, takže to nejlepší, co je třeba udělat, je vypustit do tichého rohu garáže. Sedadlo řidiče není výškově nastavitelné, ale je to volant. A ačkoli většina řidičů se ocitne poměrně nízko s devíti centimetry vzduchu nad hlavou, celková viditelnost je vynikající. Centrální digitální tachometr "tunel vision" je snadno použitelný a zabraňuje odrazům na obrazovce. A řidič je obklopen užitečnými zákoutími a cubbies k uložení jeho nebo její příslušenství. Řízení je lehké, ale bez "pocitů" a přestože většina řidičů nehrozí vozy skrz ohyby jako "horký poklop", je potěšením vědět, že je to spousta uchopení, kdyby někdy v případě nouze potřebovali. Vůz je dodáván s pětistupňovou manuální převodovkou spojenou s příjemně lehkou spojkou nebo čtyřstupňovou automatickou převodovkou. Automobil nemá uzamykací mechanismus se čtvrtým rychlostním stupněm, ale je dobře naprogramovaný a nepřekračuje mezi 3. a 4. místem města. Při jízdě na volné ploše dosahuje nejvyšší rychlost kolem 23,5 milisekund za 1000 otáček za minutu, takže uklidnění je uvolněno. Ovšem, jako u Hyundai Accent, třetí je mnohem nižší, takže motor bude dočasně znít trochu freneticky, pokud budete vyžadovat náhlou rychlou akceleraci. Míle na galon v kombinaci krátkých běhů z chladného a otevřeného silničního motorového vozu pracovalo na 38,5, ale nádrž není příliš velká, takže hladina může klesnout poměrně rychle. Použití klimatizace nezdálo, že ovlivňuje výkon ani spotřebu paliva. Na závěr, pokud jste spokojeni s výhledem, je to vynikající prostředek pro starší řidiče, zvláště pro ty, kteří přecházejí ze dvou aut do jednoho.
60%