Toyota očekává, že model 124PS 2.0 D-4D bude velkým prodejcem ve Velké Británii a je snadné pochopit proč. Je to velmi impozantní motor s 310 Nm točivého momentu, který je k dispozici od velmi nízkého rozsahu otáček, což dává spoustu výkonu bez ohledu na to, jaký máte vybavení. Kromě toho je to velmi hladké a tiché, a díky technickým zlepšením je to čistší než starý motor s emisemi 129g / km a oficiální spotřebou paliva 57,6mpg. Není to jen motor, který dojem - Verso je velmi snadné auto řídit. Řízení je lehké při nízké rychlosti, což usnadňuje manévrování a zavěšení, zatímco je měkké a tiché po rozbitých površích, má dobrou práci při držení těla při zatáčení. Je to bezpečné, stabilní a předvídatelné. Pokud existují nějaké kritiky, jsou menší - řízení by mohlo být trochu těžší při vyšších rychlostech a sloupce předního okna je obstruktivní. Hlavní volbou motoru z roku 2014 je model 1.6 D-4D, který si půjčil od BMW. Tato řetězová vačka s objemem 1,6 litru je osazena celou řadou MINI a pohání modely One D a Cooper D, takže je to dobře osvědčený motor. Ve verzi Verso bude jedinou volbou nafty, která nahrazuje motor 2.0 D-4D. Nejen že je lehčí než 2.0 D-4D, ale je také mnohem efektivnější. Podle oficiálních údajů to bude průměrně 62,8 mpg s CO2 119g / km (ve srovnání s 57,6mpg a 129g / km v modelu, který nahrazuje). S výkonem 110 koní je to poměrně rychlé, pomohlo to více o 270Nm točivého momentu, takže zatímco rychlost 0-62 mil / h 12,7 sekundy není moc vzrušená, vytahuje se z nízkých otáček a bude šťastně držet krok s rychlým proudícím provozem. Je to skutečně velmi hladký motor s nízkou hladinou hluku a impozantním zdokonalením. Může se dostat trochu vokálně při vysokých otáčkách, ale nikdy není hrubý a v kabině nebo přes pedál spojky nejsou žádné vibrace. Uvolněná povaha modelu 1.6 D-4D je vhodná pro Verso. Není to přesně ten nejdynamičtější lidský dopravce, ale je velmi snadné jezdit, pohodlně a dobře jezdit. Obvyklým problémem s menšími dieselovými motory je to, že vyčerpají výkon při vyšších rychlostech, ne ideální, pokud se snažíte předjet pomaleji se pohybující provoz. Naštěstí jednotka o objemu 1,6 litru netrpí tímto problémem příliš, protože byla naladěna tak, aby poskytovala rychlou odezvu škrtící klapky v celém rozsahu otáček. Není to ohnivá koule, ale cítí se dost dosti.
60%