Nejprve se Británie dostane pouze benzínové Valvematic Verso 147PS 1.8 s 6-rychlostním manuálním nebo 7-převodovým CVT, nebo dieselovým motorem 126PS 2.0 s pouze šestistupňovým manuálem. Benzínový motor 132PS 1.6 se objeví později jako vstupní model, stejně jako 6-stupňový 6-stupňový měnič momentu s automatickým 2,2 dieselovým motorem (testovaný koncem loňského roku v novém Avensisu). Na základě údajů pro staré vozy Verso očekává společnost Toyota prodej 20% 1,6, 20% 1,8 a 60% 2,2 nafty. Nový 1.8-valveský benzínový motor, stejně jako v novém Avensis, je obzvláště impozantní, vydává 164g / km a ovládá více než 40mpg v kombinaci s převodovkou CVT. Ačkoli někdo, kdo hledá maximální ekonomiku, může očekávat přibližně 50mpg z 2,2 nafty. Nezapomeňte, že zde mluvíme o sedmimístném místě. Je to spíš snadné, než vzrušující řídit. Viditelnost je opravdu dobrá, zrcátka jsou velká, otáčky a otáčky jsou přehledné, řízení a spojka nafty jsou lehké. Ale stále máte spíše únavnou práci, když potřebujete změnit rychlost. Příběh se stává mnohem lepší s motorem 1.8 Valvematic připojeným k CVT se 7 volitelnými poměry. Můžete jej nechat, aby vám udělala práci, a to buď v režimech Econ nebo Sport. Nebo se převzít pomocí výložníků. Bez námahy řízení a lehčího motoru se Verso cítí mnohem hbitěji. Kdybych měl velkou rodinu, nebo to, že bych šel do školy šest dětí, pak je to určitě verze, kterou bych chtěl. Přidejte fakt, že benzinový motor vás nechává bez obav o filtry pevných částic a dvojitých hmotnostních setrvačníků a myslím, že Toyota by možná musel přehodnotit svůj plánovaný model rozdělený ve prospěch benzínového CVT. Můžete si je vybavit dalšími možnostmi, jako je panoramatické střešní okno pro 600 liber a kožené sedačky za £ 1,575 (dobře, je zde sedm). Satnav je v dnešní době mnohem praktičtější, ale £ 1 000 - 1 500 liber je mnohem více, než systém Nissan 400 SD Card Connect.
80%