No, pohon všech kol s pohonem naftu se stává nejmenším pohonem všech kol, který si můžete koupit (nižší než u modelu Fiat Panda Multijet 4x4). Ale místo toho, aby využil sílu na každém kole, aby se stal dokonalým off-roadem, chová se jako Audi S3 s třetinou síly a stává se překvapivě schopným vozidlem. Při jakékoliv jízdě, která může být považována za vzdáleně normální, nemůžete odmotat přední část. A to umožňuje bezpečné a přitom zábavné zatáčení ušního ucha. Je zřejmé, že s pouhým 90PS a 205Nm točivým momentem od 1800 otáček za minutu není to žádná koule. Turbo píšťalí jako jeden muž a jeho pes předtím, než to moc dělá. Ale skutečnost, že nemusíte zpomalovat hrozící roh, znamená, že můžete vyrazit velmi impozantním tempem pro auto, které vypadá spíše jako hračka Tonka než sportovní vůz. Myslím, že pohon všech čtyř kol s pravými pneumatikami se může hodit i ve sněhu. Můžete zablokovat středový rozdíl pod 40 kmh procházením bílou hmotou a vypnout systém kontroly trakce pod 55 km / h. Ale mezi surfujícími bratrstvími nebudou spousty přátel, jak jsme zjistili, když jsme si udělali úplné blázny, že jsme sami sebrali nějaký velmi měkký písek. Jednoduše se vrhla do sebe, začala hořet spojku a požadovala pomoc čtyřmi přátelskými portugalskými s L200 a šňůrou, aby nás dostali ven. Následné vtipy o sendviči na oběd, Sandemanův přístav a Lorimer z Arábie budou chvíli trvat, než se usadí. Na rozdíl od zábavy, kterou jsme měli s naftou AWD, když jsme nebyli až na naše nápravy na pláži, super výkonný benzinový motor 1,33 s pohonem předního pohonu Urban Cruiser se zastavením a startováním byl zklamáním. Promiň, Toyota, ale pro to není nic jiného. Řízení bylo lehčí, což dalo méně informací o tom, s jakým druhem práce se pneumatiky nacházejí. Převodovka byla křehčí. Výkon byl o něco vyšší, ale točivý moment byl mnohem nižší. Jediným přínosem bylo, že se jedná o posuvné zadní sedadlo a mírně více zavazadlového prostoru, které nemá cestu zpátky. Je těžké zjistit, kde Toyota očekává zaparkování tohoto auta. Jistě ne na mém příjezdu. Nemůžu mluvit o takovém zákazníkovi, který šel na krátký rozvor Suzuki Vitaras a podobně. Ale ani nevím, kadeřnice, která by uvažovala o jednom. Myslím, že jeho ctnosti zahrnovaly poměrně uvolněnou plavbu rychlostí 23 km / h na 1 000 ot./min v 6. a spotřebě paliva a CO2 mnohem lépe než něco kike a Daihatsu Terios. Ve skutečnosti mnohem lepší než většina benzinových vozů kombinovaných o 51,4 mv a 129 g / km.
60%