První dojmy v provozu v Bangkoku byly velmi hladké, rafinované a tiché, s velkým množstvím pocitů k posilovacímu řízení a inteligentní volič, který vám umožní zablokovat overdrive čtvrtým tlačítkem a zvolit 2. a 1. ručně, pokud chcete. 4. je skutečně velmi vysoká, což dává zhruba 27 - 28 milisekund za 1 000 otáček za minutu, takže při limitu Spojeného království 70 se motor jen otáčí o 2500 otáček za minutu. Kompaktní velikost vozu, slušná zrcátka a dobrá viditelnost jej činí ideální pro Bangkok. Chtěla jsem však vidět, co by mohlo dělat na otevřených cestách, a tak jsme se vyhnali východ do Rayongu a Ban Phe, pak zpět přes průmyslové parky Východního moře, které se stává Thajským Detroitem na východě. Nemůžete očekávat zázraky z naprosto nového motoru. Ale poté, co naplnil 95Ron než obvyklý 91Ron, začal se zvedat a jak se kilometry nahromaděné na něm začaly pěkně uvolňovat. Viděli jsme 167 km / h při jedné příležitosti a odhadoval bych, že když bude správně vpusten, bude mít zhruba 180 bodů. Opravdu překvapením je manipulace. Navzdory velmi dobré jízdní kvalitě je podvozek chytrý a řízení přesné. Ve skutečnosti má větší pocit důvěry, než jakékoliv jiné malé vozidlo, které si myslím mimo MINI. Jistě víc než nedávné tiddlers jsem testoval, jako jsou FIAT Panda, FIAT Punto, KIA Picanto, Daewoo Lacetti, Citroen C2 a Peugeot 206SW, a je určitě na stejné úrovni jako Focus Zetec. Vios to dokáže s tuhou, bezkloupavou karoserií a poměrně jednoduchým odpružením: vpředu, vzpěry McPherson a širokými spodními rameny a zadní jednoduchý závitový spirálový nosník s integrovanou ochrannou lištou. Takže, skvělé malé auto. Jistě nejlepší malý automatický vůz, který jsem kdy řídil. Ale bohužel je auto, které pravděpodobně nevidíme ve Velké Británii. Malé čtyřválcové automobily prostě ve Spojeném království neprodávají velkou dobu, trh Spojeného království je přitom dodatečně dodáván s malými automobily a může být zapotřebí nějaké složité re-inženýrské palubní desky, aby se vešly do topení. Nejnovější model, který byl zahájen na automobilovém přehlídce v Bangkoku, je turbodiesel o objemu 135 koní, který využívá stejný motor jako Yaris T-Sport na některých trzích. Podvozek jistě zvládne dodatečný výkon, takže auto by mělo být opravdovým malým zábleskem.
60%