Stejně jako u modelů crossover, model RAV4 je nabízen s možností volby pohonu předních nebo všech kol. Pro většinu modelu s pohonem předních kol - poháněný vznětovým motorem o objemu 2,0 litru - by měl být dokonale adekvátní. Má tolik točivého momentu a je to skromné, s oficiální spotřebou 57,6MPg a emisemi 126g / km. Zatímco je to slušný, pružný motor, je to trochu na kruté straně, třepotá se a mrštil i po nečinnosti, ale obecně je to nenápadné. Verze vozu s pohonem předních kol je přiměřená k jízdě - to není zvlášť vzrušující, ale zastaví se a otáčí se dostatečně dobře ve městě nebo na krouživých silnicích. Jízda je rozumná. Není to tak měkké, že se neustále pohybuje a cítí se nerovnoměrně, zatímco při rychlosti dělá skvělou práci, že vyžehluje hromady a hrbolky, což z něj činí důvěrně inspirativní společník na venkovských silnicích. Bohužel to není perfektní při nižších rychlostech ve městě, kde hrubé, rozbité plochy a větší výmoly narušují kvalitu jízdy a vytvářejí hodně silničního hluku. Řízení je trochu na těžké straně obvyklými standardy Toyoty. Pokud jste někdy řídili další modely Toyota, budete zvyklí na lehké řízení, ale RAV4 je mnohem měkčí a těžší. To je požehnání při vyšších rychlostech a prokletí při nižších rychlostech. Naštěstí je gearchange hladká a přesná a spojka je velmi lehká. Keener řidiči, nebo ti, kteří žijí ve venkovských oblastech, budou lepší s modelu pohonu všech kol a tam jsou dva z čeho vybírat. Nejprve benzin s objemem 2,0 litru, který je nabízen pouze ve spojení s automatickým převodovkou. U benzinového pohonu s pohonem všech kol není to příliš špatné, pokud jde o účinnost, řízení 39,2 mph. Toyota nabízí také pohon všech kol s 2,2 litrovým vznětovým motorem, který je spojen buď s manuální nebo šestistupňovou automatickou převodovkou. Keener řidiči a ti, kteří tahají karavany nebo přívěsy, ocení kombinaci jisté manipulace a užitečného točivého momentu, který nabízí větší dieselový model. Pokud jsou provozní náklady nejvyšší prioritou, kupující budou muset držet model pohonu předních kol. Větší vznětový motor má slušnou spotřebu paliva při výkonu 49,9 mbar, ale jeho emise jej posunují do pásma VED - a pokud zvolíte ekonomiku automatické převodovky, je 42,2 mbar a emise jsou 176 g / km, tedy pásmo I VED.
60%