60%
Obsah
Řidičské dojmy
Tato mylná koncepce netrvala dlouho. Má stejný skvělý 177-litrový vznětový motor o objemu 2,2 litru jako Avensis. Ačkoli sedí noha nebo tak vyšší, samozřejmě se cítí úplně jinak. Šestistupňový převodový stupeň je delší, ale jemně přesný. Třetí rychlostní stupeň je stejně užitečný. Motor má však úplně jinou sadu zvukových efektů. Cítila se mimořádně volná revoluce, stejně jako některé dieselové motory po tom, co udělaly 300 000 mil. A výfukové plyny jsou melodické, ozvěny, jako kdyby výfukové potrubí je o průměru 4 "(to není). Jako Avensis, to RAV4 může motor.Po vzít obvyklé obrázky, jsem našel Audi A6 3.2 na mém ocase a , což je velice překvapivé pro řidiče, snadno se zrychlilo na více než 100 mil / h. Diesel 4x4s to prostě neměli dělat, a to bylo samozřejmě jen jednou, v zájmu vědy. poměrně přísně omezené rychlosti a často v tempomatu a nakonec jsem byl velice příjemně překvapen celkovou spotřebou pouhých 7,58 litrů na 100 km (37,25 mph v angličtině). Tento výklenek se zdá být chycen novým 3-dr Suzuki Vitara, který vypadá pozoruhodně podobný starému RAV4 SWB. Velké kola stále ještě přejíždějí tyto prokleté polštáře dostatečně dobře, nicméně, jak Toyota nedělala chybu montáže pneumatik s nízkým profilem a sedadla jsou velmi pohodlné. Nový RAV4 má kouzlo, charakter, výkon a hospodárnost. Zdá se, že se Honda také obává, že se objevil soupeř, který řídí nový, větší CR-V do výroby, aby mohl soutěžit na vyšší úrovni stanovené RAV4. Ať už Honda bude schopna dostat svou 2,2iCDTI naftu, která bude fungovat stejně dobře a vydává jen tolik, jako je Toyota, je to jiná věc.
Interiér
Za další £ 1,200, které zaplatíte za vozidlo T180, můžete být překvapeni, když zjistíte, že nedostanete náhradní kolo. Místo toho jste vybaveni většími koly s pneumatikami runflat a systémem monitorování tlaku v pneumatikách, což je vynikající opatření jako bezstarostné, ale ne tak dobré, pokud jste uvízli uprostřed pouště. Bohužel standardní zadní dveře s náhradními dveřmi nejsou dosud dokonce ani na seznamu volitelných vybavení. A zdá se, že auto ztratilo své sklopné sedačky ve prospěch vyšší…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Krok z Yaris a do RAV4 je povinen dát špatný dojem. Vždycky jsem si pamatoval starý RAV4 jako nejsportovanější ze všech SUV. Přesto tento velký nový RAV4 D-4D 180 se cítil spíše jako Shogun. Toyota RAV4 T180 2006 Road Test Toyota RAV4 T180 2006 Dlouhodobý test
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Větší a nyní pouze pro 5dveře. Luxusní, ale ne tak praktické jako předchozí RAV-4. Cesty ve stylu auta. Benzinová a naftová automatika. Facelifted 2010.
- U většiny modelů se dveře zavazadlového prostoru neotvírají dostatečně široce, pokud nenajdete jiný kontrolní pás. Náhradní kolo zadního kola bylo opuštěno ve prospěch soupravy pro opravu pneumatik. Začal cítit datovaný.
60%
Toyota RAV4 na prodej
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 99 400 km
- Cena
- 379 000 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 205 000 km
- Cena
- 179 999 Kč
- Vyrobeno
- 2015
- Tachometr
- 93 000 km
- Cena
- 399 900 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 270 000 km
- Cena
- 129 900 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 179 496 km
- Cena
- 179 900 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 46 544 km
- Cena
- 509 000 Kč
- Vyrobeno
- 2019
- Tachometr
- 14 719 km
- Cena
- 789 000 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 219 000 km
- Cena
- 194 900 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 46 544 km
- Cena
- 509 000 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 192 000 km
- Cena
- 114 900 Kč